علت ایجاد بوی بد فاضلاب و نحوه از بین بردن بوی بد آن و باز کردن لوله

علت تولید بوی بد فاضلاب و شیوه از در بین بردن بوی بد آن
برای اندک کردن بوی نامناسب چاه های منزل آیا استعمال از ونتیلاتور مفید است؟ لایروبی چاه قادر است آیتم فراوان قابل قبولی در رفع این داستان باشد .

شک وتردید نکنید! ونتیلاتور یا این که هواکش اقتدار این را دارااست که گازهای ساخت شده در چاه و آن گازهایی را که بالا می‌آیند و به محفظه فرنگی می رسند را بمکد و از فضای درون به بیرون ببرند و از این روش نقش موثری در جابجایی هوا داشته باشد .

با ما پیرو مقاله هم پا باشید تا فراگیری لایروبی چاه را بصورت بی نقص به شما بگیم .

می بایست اما بدین نکته نیز اشاره نمود که هواکش ها توان این را دارا هستند که از مخاطرات گازگرفتگی در محفظه های بسته ای مانند توالت یا این که گرمابه هم چلوگیری نمایند .

یعنی دارید میگویید که در گرمابه و توالت نیز احتمال دارد گاز گرفتگی فیس دهد؟

صراحت دارد , اکثری از اشخاص به مراد پاک کردن خدمت های بهداشتی خویش از میزان متعددی مواد آبژاور استعمال می نمایند . این مواد بخار های متعددی ساخت می نمایند که کار کشته به زخم رساندن به ریه های این اشخاص می باشند و چه بسا احتمال دارد سبب به خفگی و مرگ شخص شوند! به همین خیال و خاطر توصیه می شود فرصت شست و رفت با مواد شیمیایی , از ماسک منحصر به فرد استعمال فرمایید , هواکش را پر‌نور کرده و در شکل قابلیت و امکان در و پنجره ها را هم گشوده بگذارید .

رفع بوی بد

دلایل ایجاد بوی بد فاضلاب و تولید گاز های سمی

بوی بد فاضلابی که در منزل اشخاص منتشر می شود ناشی از نشت گاز سمی و گاز فاضلاب به درون منزل است و برای رفع آن راه هایی موجود است که پیرو مقاله آن‌ها را برای شما ابلاغ خوا‌هیم کرد تا بتوانید با بوی بد فاضلاب به نیکی رویا رویی فرمایید .

مقدمه به جهت تکوین این رایحه میپردازیم .

علت تکوین بوی بد فاضلاب در محفظه منزل چه چیزی قادر است باشد؟

بوی بد فاضلاب نشان از نشت گاز سمی سولفید هیدروژن به درون منزل دارااست که گاز فاضلاب نیز نامیده می شود . این رایحه که قادر است چه بسا همیشگی باشد و یا این که در حین های مختلفی به مشام اشخاص رسد , غلظت های مختلفی قادر است داشته باشد از غلیظ گرفته تا رقیق .

خیلی از اشخاص این رایحه را به بوی تخم مرغ گندیده یا این که ماهی یا این که جنازه گندیده تشبیه می نمایند و قابلیت و امکان به مشام وصال آن در آشپزخانه , دستشویی , گرمابه و یا این که هر محل دیگری از ساختمان موجود است .

رفع بوی بد فاضلاب

نحوه از بین بردن بوی بد فاضلاب در خانه توسط افراد

شیوه از در بین بردن بوی بد فاضلاب در محفظه خانه؟

نحوه اولیه برای از در بین بردن بوی بد فاضلاب :

یک چهارم تا نصف واحد اندازه گیری چوش شیرین را در چاه فاضلاب بریزید . نصف واحد اندازه گیری از سرکه سپید به آن بیش تر فرمایید و در فاضلاب را بپوشانید .

طرز دوم برای از در بین بردن بوی بد فاضلاب :

در‌این طریق آهک به میزان یک کیلو را با ۱۰ لیتر آب ادغام فرمایید و بعداز یکسری ساعت آن را جنبش دهید و از صافی بگذرانید و صاف کرده آن را برای مدتی طولانی در توالت تخلیه فرمایید , یعنی اذن دهید به میزان متعددی در آن جا بماند .

طرز سوم برای از در بین بردن بوی بد فاضلاب :

شایسته ترین ادغام برای از در بین بردن بوی نا مطلوب فاضلاب ادغام نمک و جوش شیرین است که محلولی فراوان کار کشته برای رفع این خلل به شمار میرود . یک جام نمک و یک جام جوش شیرین را به یار و همدم یک کتری آب جوش به درون جاه فاضلاب بریزید تا از خارج زدن بوی نا مطلوب آن دوری فرمایید .

احتمال دارد شما نیز با این چشم انداز روبرو شده اید که آشپزخانه خویش را به طور کامل منزه نموده اید و هرگونه آلودگی را از حریم آن منزه نموده اید اما گشوده نیز که از کنار سینک ظرفشویی رد میشوید , بویی نا مطلوب مشام شما‌را آزار میدهد و نمی دانید با این رایحه چکار فرمایید .

استدلال تکوین این رایحه قادر است ناشی از بقایای مواد غذایی باشد که در سیستم لوله و فاضلاب سینک ظرفشویی شما گیر کرده و فاسده گردیده اند . در مطلب تحت ما به شما سه راه‌حل بی آلایش و کارآمد را نشان خوا‌هیم اعطا کرد تا بدانید چطور از این بوهای نامطبوع رهایی یابید . پس با ما پیرو همدم باشید .

فرقی نمیکند چقدر آشپزخانه شما منزه باشد , تجمع قطعات غذایی فاسد در سیستم فاضلاب شما این توان را دارا هستند تا بوی زننده ای ساخت نمایند که آن محفظه منزه دیگر خوشایند نباشد . به شما هشدار میدهیم که برای خارج آوردن این آشغال ها هیچ زمان در زه کش دست نکنید .

یک کدام از بی آلایش ترین رویکرد ها برای رفع این رایحه استعمال از مواد ارگانیک است که در نزدیکی شما به آسانی پیدا میگردند . این موادسازنده علاوه بر این که سبب میگردند بوی بد برطرف شود , رایحه و بوی مرکبات را هم در محفظه آشپزخانه شما پخش می نمایند . صراحت دارد مراد ما استعمال از آب لیمو و جوش شیرین است . یقینا در هر منزل ای به راحتی این دو ماده را می بضاعت و توان پیدا کرد .

رفع بوی بد فاضلاب

طرز استفاده از مواد موجود برای رفع بوی بد سینک

فرمان استعمال از مواد فوق به مراد رفع بوی بد سینک :

آبلیمو به اندازه یک چهارم واحد اندازه گیری

جوش شیرین به میزان شبیه

نحوه استعمال :

دو ماده ی متبوع را با نیز ادغام فرمایید تا یک مایع خمیری صورت بوجود آید .

این مایع گازدار را داخل سیستم فاضلاب بریزید اذن دهید در آن جا به مقطع یکسری دقیقه باقی بماند .

به مقطع یک دقیقه شیر آب سرد خویش را گشوده فرمایید و اذن دهید وارد مسیر لوله شود .

خاطرنشان میکنیم از مواد شیمیایی کار کشته برای گشودن لوله ها استعمال نکنید و مدام مواد ارگانیک را مورد علاقه داشته باشید .

مواد شیمیایی کار کشته احتمال دارد به لوله ها زخم وارد نمایند و چه بسا محفظه را کثیف نمایند . یکی از دیگر از رویکرد های ارگانیک برای رفع بوی بد فاضلاب و یا این که سینک استعمال از ادغام سرکه و جوش شیرین است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 3/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>