آشنایی با ویژگی های انواع کفشور فلزی

در دسته بندی کفشور ها بر اساس جنس و مواد تشکیل دهنده می توان آن ها را به دو دسته فلزی و پلاستیکی یا پلیمری تقسیم کرد. هر یک از انواع کفشور فلزی طراحی های مختلفی دارند که در ابعاد گوناگونی به کار گرفته می شوند و وظیفه اصلی کلیه آنها با هر نوع طراحی تخلیه آب در سطح خانه ها می باشد.
قرار است در این مقاله شما را با انواع کفشور فلزی و ویژگی های هر یک از آنها آشنا بسازیم پس تا پایان مطلب ما را همراهی نمایید.

نگاهی به انواع کفشور فلزی

کفشورهای فلزی خطی بیشتر در حمام ها استخرها استفاده می شوند و کفشورهای مربعی کاربرد وسیع تری دارند. کفشورهای فلزی را از آلیاژهای مختلف فلز می سازند و افراد متناسب با نیاز شان از آلیاژهای استیلی و چدنی و برنجی برای کفشورهای فلزی استفاده می کنند. در ادامه توضیح مختصری بابت هر یک از انواع کفشور فلزی به شما عزیزان خواهیم داد تا با شناخت کارایی هر کدام از آنها کفشوری که برای طراحی منزل شما مناسب است را انتخاب نمایید.

کفشور فلزی استیل؛ یکی از انواع کفشور فلزی

کفشور استیل به دلیل قالب زنی شکل دهی و فرم دهی آسان و همچنین به خاطر اینکه زیبایی و جلوه خاصی دارند و هم در انواع کفشور فلزی مختلف مانند خطی و مربعی استفاده میشوند پرکاربرد ترین نوع کفشور فلزی اند.
در صورت انتخاب یکی از انواع کفشور فلزی مناسب چنانچه باز هم نتوانستید مانع از مسدود شدن لوله های فاضلاب خود شوید و چاه شما بالا زد می توانید تلفن همراه خود را بردارید و همین الان لوله بازکنی منطقه ۱۷ برچسب را در گوگل سرچ و یکی از افراد را به دلخواه خود شماره گیری نمایید این افراد در سراسر تهران قادر به ارائه خدمات تضمینی و با کیفیت به شما می باشند.

نکات مهم در انتخاب کفشور استیل یکی از انواع کفشور فلزی

در انتخاب کفشور استیل باید یکسری نکات را در نظر داشته باشیم که در اینجا به آنها اشاره خواهیم نمود.
باید مشخص کنید که کفشور فلزی استیل که برای منزلتان انتخاب کرده اید از چه نوعی باید باشد برای مثال نوع استیل براق جلوه خاصی دارد ولی مراقبت از آن سخت است و یا استیل ضد خش روی آنها نوعی تر هم دارد و هم مراقبت آنچنانی لازم ندارند اگر در جایی هستید که کفشور آن دیده نمی شود حتماً از کفشور پلاستیکی یا پلیمری استفاده کنید شرکت به مراتب ارزانتر و مقرون به صرفه تر است کفشورهای فلزی هستند. امروزه پرکاربردترین نوع کفشور همین کفشور فلزی استیل است که شکل دهی و فرم دهی آسانی دارد و به محیط زیبایی می بخشد.

امروزه نوعی کفشور فلزی استیل ساخته شده که دارای ۳ درب می باشد این کفشور را از یک توری پلاستیکی به عنوان یک صافی یک توری استیل طرح دار که هم سطح با زمین قرار می‌گیرد و در آخر یک درب استیل که بیشتر به عنوان تزیین روی آن قرار گرفته تشکیل شده است و برای کسانی که میخواهند از ورود حشرات به منزل‌ شان جلوگیری کنند مناسب است.

اگر شما کفشور فلزی استیل براق خریداری کرده‌اید حتماً بعد از این که آب ریز محل کفشور تمام شد درب آن را با یک دستمال خشک کنید تا لکه های آب روی آن باقی نماند و باعث کدر شدن کفشور ها نشود.
اگر زمانی لوله منزل شما دچار گرفتگی شد می توانید با پیاده سازی یکی از شیوه های لوله بازکنی در منزل گرفتگی های کوچک را برطرف کنید اما در صورت بروز گرفتگی های شدید ما می توانیم به شما در هر جای تهران که هستید بهترین و ارزان ترین خدمات در سایت برچسب از قبیل چاه بازکنی شهرک ولیعصر را معرفی کنیم که با استفاده از فنرهای مخصوص اقدام به رفع گرفتگی می نمایند و از آورد آمدن خسارات جدی به سیستم لوله کشی فاضلاب شما جلوگیری کنند.

کارایی کفشور فلزی چدنی

این نوع کفشورها از کفشور فلزی استیل کاربردشان کمتر است اما نقششان مهم تر از کفشور استیل است. به دلیل مقاومت بالا در برابر سرما و گرما فشار و توان تحمل سنگینی وزن بر روی پشت بام ها پارکینگ ها و حیاط ها استفاده میشود.
کفشور فلزی چدنی به سادگی خراب نمی شود و در صورت گرفتگی لوله منزلتان حتی اگر مجبور به فنر زدن آن شوید نباید نگران اینکه کفشور ها با فنر زدن خراب شوند رنگشان برود باشید زیرا کفشور های فلزی چدنی محکم ترین مدل در میان انواع کفشور فلزی به حساب می آیند.

ویژگی کفشورهای فلزی برنجی

کفشور برنجی امروزه قیمت بالایی دارد اما در عوض زیبایی خاصی به محیط می بخشد و اغلب به رنگ فلز برنج یعنی زرد در بازار موجود هستند این کفشورها در مقابل محلول لوله باز کنی مقاومت زیادی دارند به سادگی رنگ خود را از دست نمیدهند و جلای خود را حفظ میکنند و کاربرد این نوع کفشور در تزیین سالن های بزرگ و منازل است. شما میتوانید برای کفشورهای استیل و برنجی از نوع سوپاپ دار آن استفاده کنید تا از شر حشرات و بوی نا مطبوع در امان باشید.

کفشور فلزی چه از نوع خطی باشد که بیشتر در حمام ها و استخر ها استفاده می‌شود و چه از نوع مربعی باشد که کاربرد آن وسیع تر است، در هر صورت سازندگان کفشور فلزی، آن ها را از آلیاژهای مختلف فلز می‌سازند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>