باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه | یک روش خانگی لوله بازکنی

مسئله گرفتگی لوله ها یکی از مسائل روزمره است که ممکن است در هر خانه و یا هر ساختمانی رخ دهد. بنابراین دانستن روش های بازکردن لوله ها، می تواند برای هر فرد از اهمیت زیادی برخوردار باشد.
گاهی از بعضی از افراد شنیده می‌شود که لوله های خود را با نوشابه باز کنید و یا روش‌های خانگی دیگری را همانند تلمبه دستی و یا اسیدهای لوله بازکنی امتحان نمایید و در واقع اکثر افراد در بیشتر مواقع به دنبال روش های آسان و ساده برای رها شدن از شر این مشکل هستند.

البته گاهی این گرفتگی ها با بوی بد نیز همراه می باشد و هر کس به نوعی سعی می کند تا با مشکل مقابله نماید. قرار است در این مقاله به بحث درباره روش های مختلفی که جهت رفع گرفتگی لوله ها استفاده می شود به ویژه باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه بپردازیم.

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه و ترکیبات خانگی دیگر

خیلی از اوقات هنگام گرفته شدن لوله ها و انسداد آن، افراد در منزل می توانند با انواع راه و روشهای خانگی همانند باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه اقدام به رفع گرفتگی ها نمایند و این در صورتی است که این افراد وقت کافی در اختیار دارند و تا حدودی به لوله بازکنی و جنس لوله ها و نوع گرفتگی آن ها آشنایی دارند.
برخی از این روش ها عبارتند از:

  1. رفع گرفتگی لوله با تلمبه دستی
  2. باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه
  3. کاربرد جوش شیرین و سرکه در باز کردن لوله
  4. فنر لوله بازکنی موثر در رفع گرفتگی

خوشبختانه ما در سایت برچسب امکان دریافت خدمات شبانه روزی لوله بازکنی را برای شما فراهم نمودیم تا حتی اگر در ساعت ۲ نصفه شب چاه فاضلاب شما با مشکلاتی از قبیل بالا زدن، گرفتگی و یا بوی بد مواجه شد بتوانیم با اعزام نزدیکترین لوله بازکن ها به محل سکونت شما مشکل را در اولین فرصت رفع نماییم.
بنابراین شما در آدرس www.barchasb.net باید محل سکونت خود را تعیین نمایید تا لیست افرادی که در آن مناطق آماده خدمت رسانی می باشند به شما نمایش داده شود. به عنوان مثال با سرچ لوله بازکنی در سید خندان فقط شماره افرادی که در زمینه لوله بازکنی تخصص داشته و در منطقه سید خندان خدمت رسانی می کنند به شما نشان داده می شود که می توانید جهت بازدید از لوله ها با آنها هماهنگ نمایید.

تأثیر نوشابه در باز کردن لوله فاضلاب

برطرف کردن گرفتگی لوله با نوشابه  یکی از روش های خانگی می باشد که امروزه برخی افراد معتقدند، نوشابه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد به عنوان یک محلول لوله بازکن خوب عمل می کند و می تواند در رفع گرفتگی های سطحی مؤثر باشد.

اگر از روشهای خانگی همانند تأثیر نوشابه در باز کردن لوله فاضلاب استفاده کردید و موفق به باز کردن لوله ها نشدید و یا اینکه گرفتگی مجدد اتفاق افتاد به این منظور است که گرفتگی در عمق بیشتر و نیز با شدت بالایی رخ داده است که در این مواقع پیشنهاد می کنیم حتماً از یک متخصص حرفه ای در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه کمک بگیرید.

بهتر است چنانچه ساکن تهران هستید از تجربیات متخصصین لوله بازکنی سایت برچسب در مناطق و خیابان های مختلف، همانند خدمات چاه بازکن شمال تهران استفاده نمایید؛ زیرا این کمک رسانی ها کاملاً زیر نظر مستقیم سیستم رضایت سنجی قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه خلل در عملکرد فنی کار از ادامه تبلیغ برای آگهی وی صرف نظر می شود. بنابراین با اطمینان خاطر از خدمات شبانه روزی این سایت استفاده نمایید.

نوشابه چگونه می تواند گرفتگی لوله ها را برطرف کند؟

با توجه به مواردی که اشاره شد یکی از روش های باز کردن لوله توسط افراد در منزل، راهکار استفاده از نوشابه به همراه جوش شیرین و سرکه است.
برخی از افراد نوشابه را داخل لوله گرفته شده می‌ ریزند و پس از مدتی به آن جوش‌ شیرین و سرکه اضافه می‌ نمایند و صبر می‌ کنند تا واکنش های لازم اتفاق بیفتد و امید دارند که گرفتگی لوله برطرف شود.

توجه کنید که وقتی از این روش استفاده می کنید و مخلوط سرکه و جوش شیرین را به داخل لوله گرفته شده می ریزید اصلاً نباید از روش دیگری استفاده کنید، مثل تلمبه زدن که به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و برای رعایت نکات در این باره می توانید به مقاله نکات لوله بازکنی با تلمبه در سایت برچسب مراجعه کنید.

آیا استفاده از نوشابه در رفع گرفتگی لوله ها موثر است؟

با وجود این که روش باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه در سایت های مختلف پیشنهاد می شود، اما در واقع باید بدانید که این کار به هیچ وجه در اصل عقلانی نبوده و بیشتر ممکن است باعث ایجاد خساراتی به شما شود؛ به این علت که اولاً ترکیبات نوشابه و مقدار اسیدی بودن آن کم است و قادر به باز کردن لوله ها نمی باشد. ثانیاً شکر که داخل نوشابه وجود دارد، اگر داخل لوله ها بماند و شسته نشود باعث چسبندگی لوله ها می شود و گرفتگی‌های شدیدتری را با خود به همراه دارد.

در صورتی که اگر افراد از جوش شیرین و سرکه به همراه نوشابه استفاده کنند، می توانند نتیجه بهتری را در این زمینه بگیرند. اما همیشه توجه کنید که این روش فقط برای گرفتگی های بسیار جزئی موثر می باشد و باید بعد از باز شدن، حتماً مقدار بسیار زیادی آب گرم داخل لوله ها ریخته شود.

بهتر است به جای استفاده از نوشابه که می‌تواند برای شما هزینه ای را به دنبال داشته باشد، فقط از سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. ترکیب سرکه و جوش شیرین به تنهایی می‌تواند کارآمد باشد و همیشه به یاد داشته باشید در صورتی که گرفتگی لوله ها را با روش های خانگی نتوانستید برطرف کنید، حتماً از یک لوله بازکن متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

تمام سعی وتلاش ما در سایت برچسب این است که مطالب درست و دقیق را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بدون آسیب رساندن به خودتان یا زیر ساختهای منزلتان بتوانید گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف کنید. لذا همیشه سعی داشته باشید از روشهای غیر اصولی استفاده نکنید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله کش

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>