دختر ۱۷ ساله با محلول لوله بازکنی مرتکب قتل شد!

تا به حال زیاد شنیده اید که لوله ها را با محلول لوله بازکن باز می کنند و یا با اسید اما اینکه محلول لوله بازکنی عامل قطعی باشد و یا اینکه یک دختر ۱۷ ساله بتواند با محلول لوله بازکنی کسی را به قتل برساند می تواند عجیب باشد مقتول پدر این دختر است.
مقاله پیش رو نشان میده که این محلول بسیار خطرناک است و می تواند باعث سوختگی با اسید لوله بازکنی شود و این خطر را باید جدی بگیرید زیرا توانسته به قتل با لوله‌ بازکنی منجر شود بنابراین به هیچ وجه این محلول لوله بازکنی را در خانه نگه ندارید.

چگونه محلول لوله بازکنی توانسته قتل را به وجود آورد؟

به نقل از چند خبرگزاری معتبر جریان از این قرار بوده است که یک آقا حدوداً ۵۰ ساله در تاریخ ۱۹ آبان سال ۹۹ به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شد و درگذشت این قدر برای کلانتری ۱۴۵ ونک مشکوک بود که بعد از بررسی ها و پیگیری های متعدد بازپرس پرونده معلوم شد که در شب گذشته وقوع جرم این آقا دچار سوختگی با محلول و اسید لوله بازکنی شده به طوری که سر و صورت و بدن این فرد کاملاً سوختگی دارد ابتدا او را به بیمارستان ورامین منتقل می‌ کنند و پس از آن به بیمارستان تهران منتقل می شود.

برادر این فرد تماس میگیرد و مشخص می شود که محلول لوله بازکنی جان این مرد را گرفته است و توسط دختر که ۱۷ سال سن دارد اتفاق افتاده و او درگیر مریضی اعصاب بوده است.

برادر این متوفای ۵۰ ساله اظهار می کند که برادرزاده ام از بیماری اعصاب رنج می برد و باعث شده بود که با برادرم چندین بار درگیر شود در شب وقوع این حادثه هم مادر این دختر با درشوهرش مکالمه می‌کند و می‌گوید که دخترم با پدرش دوباره درگیر شده اند و مایع لوله بازکنی را برداشته و آن را بر روی پدرش ریخته است سرانجام این پرونده تا صدور رای نهایی و حکم قاضی باید در دادسرای ورامین مفتوح باشد.

افراد لوله بازکنی سایت برچسب با استفاده از محلول های مجاز لوله بازکنی در گرفتگی هایی که تنها راه چاره استفاده از این مواد شیمیایی می باشد در رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از آنها استفاده می کنند ولی به طور کلی این روش امروزه کاربرد زیادی به دلیل خطرات بالای آن چه به لحاظ جانی چه به لحاظ آسیب رساندن به لوله ها ندارد.
چنانچه لوله منزل شما دچار گرفتگی شدیدی شده که روش های خانگی پاسخگوی رفع آن نمی باشد می توانید با مراجعه به وب سایت برچسب از لوله بازکن های مجرب در سراسر تهران خدمات فوری و تضمینی دریافت نمایید.

خطرات محلول لوله بازکنی چیست؟

بهتر است که محلول ها و اسیدهای لوله بازکنی را یک دفعه استفاده کنید چون تنها خطر این محلولها اسیدپاشی نیست در ادامه به شما انواع خطرات احتمالی غیر از قتل با محلول لوله بازکنی را توضیح میدهیم.

  • گازهای منتشر شده از این محلول ها باعث آسیب به دستگاه تنفسی و از بین رفتن ریه می شود.
  • اگر بر روی بدن ریخته شود باعث سوختگی های زیاد و جبران ناپذیر و در گاهی موارد مرگ فرد میشود.
  • در کودکان زیر ۷ سال می تواند با مسمومیت دچار شود.
  • استفاده مکرر و غیر اصولی از محلول لوله بازکن باعث از بین رفتن لوله های فاضلاب میشود.

شما می توانید به جای استفاده از این محلول خطرناک از روش های جایگزین و مطمئن استفاده کنید یکی از این روشها تماس گرفتن با لوله بازکن های بسیار مجرب در سایت برچسب می باشد و در تمامی نقاط تهران می توانید  مانند لوله بازکنی شرق تهران با این افراد تماس بگیرید تا لوله های منزلتان هم اینکه کمتر آسیب ببیند و هم از خطرات ناشی استفاده از محلول لوله بازکنی در امان باشید این خطرات مثل سوختگی یا مسمومیت می باشد.

نکته ای که وجود دارد و بارها و بارها در سایت برچسب به آن اشاره کرده ایم این است که تا جایی که برای شما امکان دارد از راحت ترین و بهترین روش های جایگزین برای استفاده از اسیدها و محلول های لوله بازکنی استفاده کنید مانند استفاده از جوش شیرین و سرکه.

محلول لوله بازکنی می تواند خطرات زیادی به دنبال داشته باشد و استفاده مکرر از آن باعث پوسیدگی لوله ها می شود پس بهتر است که اگر در شهر تهران زندگی میکنید با مراجعه به سایت برچسب هنگام گرفتگی لوله فقط با یک تماس از خدمات لوله بازکنی آنها در سراسر تهران بهره‌مند شوید و مانع از از وقوع خطرات احتمالی یا هزینه های زیاد برای خودتان باشید زیرا این امر شوخی بردار نیست.

همیشه عنوانهایی شبیه بازکردن لوله با محلول لوله بازکن ، یا لوله بازکنی با اسید و… را زیاد شنیدیم، ولی عنوان قتل با محلول لوله بازکنی یا دختر ۱۷ ساله با محلول لوله بازکنی پدرش را کشت و… می تواند برای همه ما عجیب باشد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
گندانبار

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>