آیا نشت شیرابه از ماشین های حمل زباله و ریزش خاک و نخاله های ساختمانی زباله های تهران تخلف است؟

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران ;

نشت شیرابه از ماشین های حمل زباله تخلف است/خاک و نخاله های ساختمانی زباله های تهران!

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت : بعضی چشم شده‌است که به همراه زباله های کلانشهر تهران , خاک و نخاله های ساختمانی هم موجود است که سبب تشدید شیرابه های زباله می شود .

به نقل از حوزه شهری پارس نیوز , حسین جعفری در اظهار کرد وگو با تهران پرس , درخصوص نشت شیرابه های زباله به وسیله خودروهای حمل زباله در تراز خیابان های پایتخت اظهار داشت : در صورتی‌که بوسیله هرکدام از ماشین آلات حمل آشغال نشت شیرابه داشته باشیم , طبق ضابطه تخلف است و می بایست به وسیله راننده حمل زباله در رابطه نشت شیرابه های زباله اعتنا بیشتری داشته باشند .

او به دنبال افزود : اما به دلیل عدم رعایت بعضا از شهروندان تهرانی احتمال دارد که سن فرسودگی اتومبیل آلات حمل زباله بیشتر می شود . بعضی چشم شده‌است که به همراه زباله های کلانشهر تهران , خاک و نخاله های ساختمانی هم موجود هست که سبب ساز تشدید شیرابه های زباله می شود .

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران بابیان این‌که موقع تخلیه زباله ها این قابلیت موجود هست که خاک و نخاله های ساختمانی به ماشین های حمل زباله زخم برساند اعلام کرد : به همین دلیل است که شیرابه های زباله بعضی در خیابان های کلانشهر تهران ریزش و نشت می نماید .

جعفری به دنبال تصریح داشت : اما قرار است به مرور همه مخازن پلاستیکی جمع آوری و طرح یکسان سازی مخازن فلزی انجام گردد . بدون شک شهروندان تهرانی می‌توانند در صورت مشاهده نشت شیرابه به وسیله اتومبیل آلات حمل آشغال به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا با راننده خاطی برخورد شود
واژگونی کامیون حمل نخاله بعد از برخورد با دیواری در خیابان ولنجک
تعدادی رسانه‌ای > عکس – تصادف شدید کامیون حامل بار نخاله ساختمانی با یک دیوار در خیابان ولنجک تهران موجب صدمه دیدن شدید دو سرنشین شد .

به نقل از سازمان آتش‌نشانی , این واقعه ساعت ۳ : ۳۲ صبح زود روز جاری چهارشنبه در خیابان ولنجک , خیابان هشتم خیابان امیرآباد فیس بخشید و كامیون حمل کننده میزان متعددی نخاله ساختمانی در هنگام جنبش از مسیر حیاتی گم راه و بعداز برخورد با دیوار کناره جاده در اواسط خیابان واژگون شد .

حریق نشانان با برش تعدادی نصیب از بدنه کامیون , هر دو سرنشین این کامیون را از اتاقک درهم پیچیده این خودروی سنگین وزن رها کردند .

حمل خاک و نخاله

واگذاری عملیات خاکبرداری و حمل نخاله

سازمان عمران شهرداری اصفهان در نظر دارد عملیات خاکبرداری و حمل نخاله‌های مرتبط با گردند زینل در فاز دوم پروژه عرصه عمیق و همینطور حمل مصالح مورد نیاز از مجتمع تولیدی صفحه به پروژه را از روش مناقصه واگذار نماید .
سازمان عمران شهرداری اصفهان در لحاظ دارد عملیات خاکبرداری و حمل نخاله‌های مرتبط با گردند زینل در فاز دوم پروژه عرصه عمیق و همینطور حمل مصالح موردنیاز از مجتمع تولیدی ورقه به پروژه را از روش مناقصه واگذار نماید .
خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه کن معطل تخلیه هستند/نخاله‌های ساختمانی تهدید زیست محیطی است
یک شنبه ۲۲ فروددین ماه ۱۳۹۵ – ۱۹ : ۲۲
نخاله ساختمانی
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد : خروارها بدن نخاله ساختمانی که در مسیر رودخانه کن ریخته میشود تهدیدی بزرگ زیست محیطی برای اطراف شهر تهران و شهرهای همسایه مثل چهار دانگه است .

حمل خاک و نخاله

خبرها دارای ارتباط

احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی
اقبال شاکری : هیچ بحثی برای پولی شدن بزرگراه های تهران نداشتیم
کوتاهی شهرداری در رابطه مجتمع تجارت جهانی فردوسی
به نقل از ایسکانیوز اقبال شاکری در دویست و چهل و نهمی جلسه شورا با اشاره به مبادرت شهرداری در بزرگراه آزادگان مبتنی بر تولید شبکه های آب اعلام‌کرد : این یک مبادرت بزرگ عمرانی است که یکی‌از اتوبان های محوری شهر تهران را از غرقابی شدن و خطر سیلاب نگهداری می نماید .

وی آن‌گاه یا این که لحن شکایت آمیزی به تخلیه نخاله های ساختمانی در لبه رودخانه کن اشاره نمود و با هشدار به استانداری اظهار‌کرد : خروارها تن تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر رودخانه کن انجام می گردد که علاوه بر اطراف شهر تهران برای شهرهای همسایه همچون چهار دانگه مضاعف خطر ناک است .

وی ادامه اعطا کرد : سطر سطر خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه و علی الخصوص در اطراف معادن شن به توقع تخلیه این نخاله‌ها می باشند و از آن بدتر این است که ارگانهای مسئول مثل اطراف بان و شهربان و دیگر دستگاه‌ها هیچ نقشی ایفا نمی‌کنند . این کلیه اداره چه می نمایند و چرا به وظیفه خویش فعالیت نمی کنند؟

مبتنی بر گزارش رابطه ها همگانی شورای اسلامی شهر تهران , رییس کمیته عمران ذکر کرد : به استانداری و فرمانداری هشدار می دهم که در شرایطی‌که با این قضیه برخورد جدی نشود در آتی در تحت دست رودخانه با مشکلات زیست محیطی و فاجعه مواجه خوا‌هیم شد .

خاکبرداری و حمل نخاله های جداره های اطراف اتوبان امام علی ( ع )
کاهش میزان خودکار ارتقاء مقدار مداد چاپ پست الکترونیکی
خاکبرداری و حمل نخاله های جداره های اطراف اتوبان امام علی ( ع )

سازمان زیباسازی منطقه هشت , با اعتنا به اتمام سیمانکاری و دیواره چینی دیواره های اطراف طرح اتوبان امام علی ( ع ) و به دنبال عملیات ساماندهی این جداره ها , خاکبرداری و حمل نخاله های باقی مانده در معابر ضلع شرق و غرب طرح با استفاده از تجهیزات لازم و عوامل مجرب انجام داد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>