آشنایی تعمیرات و عیب یابی داکت اسپلیت و مزایا و نحوه شست و شوی داکت اسپلیت

تعمیرات داکت اسپیلت به گروه خدماتی گفته می شود که روی داکت اسپلیت هنگامی که کارایی قابل قبولی ندارد انجام می شود تا این موسسه هماهنگ باهم کار نمایند و گوشه و کنار را به دمای مناسب برسانند .

تعمیرات داکت اسپیلت

عیب یابی داکت اسپلیت

روزانه مخصوصا در تابستان مشتریان متعددی با مشکلات داکت اسپیلت روبرو می گردند و برای انجام تعمیر داکت اسپلت با ما تماس می‌گیرند ما در اینجا قصد داریم تا مشکلات شایع داکت اسپلیت را با نیز مرور کنیم

داکت اسپلیت باد گرم میزند
پرتاب باد داکت اسپیلت کم شده شده‌است
کندانسور داکت اسپیلت صدای متعددی می‌دهد
از پنل داخلی داکت اسپیلت آب می چکد
غربال داکت اسپیلت آلوده شده‌است
پنل فرنگی یا این که داخلی داکت اسپیلت برفک زده است

نگران نباشید ما به نیکی می‌دانیم که عیب داکت اسپیلت شما چه میباشد و به شما عهد می‌دهیم در کمترین زمان ممکن با شایسته ترین کیفیت تعمیرات داکت اسپیلت شمارا انجام دهیم

تعمیرکار داکت اسپیلت

در صورتی در‌پی یک تعمیرکار داکت اسپیلت ماهر و زبده میگردید با فدک تهویه تماس حاصل نمایید . ما دارنده برگزیدگان و خوب ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت در تراز شهر می‌باشیم که دارنده به روزترین داده ها در موضوع عیب یابی تعمیرات داکت اسپیلت میباشند .

نگران نباشید همگی خدمات داکت اسپلیت از قبیل تعمیر داکت اسپیلت , سرویس داکت اسپیلت , نصب داکت اسپیلت , شارژ گاز داکت اسپیت , جابجایی داکت اسپیلت , رفع ابریزی داکت اسپیلت , تعویض کمپرسور داکت اسپیلت و… بوسیله تعمیرکاران ما انجام می شود .

سرویس داکت اسپیلت

نگهداری و سرویس داکت اسپیلت بهتر است به طور عصر ای قبلی از آنکه به جهت عدم انجام آن به دستگاه جراحت وارد شود به وسیله سرویسکار داکت اسپیلت صورت بپذیرد

سرویس داکت اسپیلت بی آلایش ترین روش برای محافظت از دستگاه هست که در شرایطی که به موقع انجام نشود میزان بازدهی و قدمت دستگاه کاهش می‌یابد .

نحوه شستشو و سرویس داکت اسپیلت

سرویس و شستشوی داکت اسپلیت شامل دو مرحله می شود : در مرحله اول پنل داخلی داکت اسپلیت شستشو و تمیز می شود و در سطح دوم پنل خارجی داکت اسپلیت سرویس می شود .

با انجام به موقع خدمت داکت اسپیلت می‌توانید از خسارات سنگین به دستگاه که نیاز به تعمیرات داکت اسپیلت با هزینه سنگین دارد دوری نمایید .

مزایا و معایب داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چه می باشد ؟

داکت اسپلیت ( اسپلیت خانگی ) یکی‌از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در مرحله عالم است , این سیستم همانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی ( هواساز ) و یک واحد فرنگی ( کندانسور ) درست شده شده‌است که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند .

داکت اسپلیت ۲

به کارگیری از هوای رجوع جهت بالا بردن بازده کاری دستگاه و مصرف سوخت کمتر و همینطور هوای جدید جهت نیاز مبرم هر واحد آپارتمانی که چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان اکسیژن کافی جهت سالم جسمی اشخاص را تأمین کند که‌این مقاله از مزایای دیگر این سیستم میباشد .

نحوه ی تهویه مطبوع سیستم :

سرمایش و گرمایش درین سیستم بوسیله هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد .
سعی دستگاه داکت اسپلیت در وضعیت سرمایش دقیقاً شبیه سیستم های اسپلیت یا این که به عبارتی کولر های گازی میباشد .

به‌این مضمون‌ که‌این دستگاه جهت ساخت سوزوسرما با استفاده از سیکل تبرید گاز مبرد را با عبور از اجزا سیکل مثل کمپرسور , کندانسور , شیر انبساط و اواپراتور و تغییر فاز مبرد هوای عبوری از روی کویل اواپراتور را سرد کرده و آنرا به تهویه شونده تحویل می‌دهد .

واضح است که در این صورت منبع انرژی دستگاه برق هست . در وضعیت گرمایش دستگاه به امداد کویل تعبیه شده در دستگاه و جریان آب گرم عبوری از درون کویل هوای عبوری از روی کویل را گرم کرده و آن را به فضای تهویه شونده تحویل می‌دهد . در‌این‌صورت‌ آب گرم عبوری از کویل بوسیله پکیج یا این که موتورخانه تأمین شده و منشا انرژی دستگاه گاز است .

دراین‌صورت دستگاه شبیه حرفه کویل کار می نماید .

خصوصیات :

دارای کوئل آبگرم فابریک جهت تأمین گرمایش , قابلیت و امکان مجهز شدن به شیر برقی سه راه و روش الکترونیکی با امکان دستور پذیری از ترموستات , ترموستات جهت تهیه و تنظیم دلخواه دمای محیط , کمپرسور پرقدرت کوپلند مجهز بودن به سیستم فوق کم صدا super silent .

به کار گیری از سیستم داکت اسپلیت در مقایسه با بقیه سیستم های تهویه :

استقلال بی نقص سیستم مطبوع در مقایسه با سیستم های مرکزی فراتر بودن بازده گرمایشی در مقایسه با رادیاتور و گرمایش از کف تقلیل حجم لوله کشی مسی در مقایسه با سیستم اسپلیت و همینطور کاهش حجم لوله کشی آب گرم در مقایسه با رادیاتور , گرمایش از کف , چیلر و مینی چیلر .

کوچکتر شدن داکت تأسیسات در ساختمان , استفاده از کانال کشی افقی تحت سقف در مقایسه با کولر آبی  .
کوچکتر شدن کانال های توزیع هوا نسبت به سیستم کولر آبی به دلیل کیفیت مناسب تر هوای تولید شده و حجم هوای کمتر .

ارزش تمام شده سیستم داکت اسپلیت با کویل آب گرم تقریباً یک دوم هزینه تمام شده سیستم های چیلر و مینی چیلر میباشد . بعضی از تفاوت های داکت اسپلیت های موجود در بازار : در مثال های مو جود در بازار در دست گرفتن برهه زمانی حرارتی شرایط گرمایش صرفا با دقت بدور رشته دستگاه قابل کنترل می باشد . البته در برخی دستگاه های داکت اسپلیت علاوه بر وجود کنترل بدور حرفه در سرعت , به دلیل طولانی تر شدن شیر سه راهی الکترونیکی در مسیر آب گرم می توان دبی جریان آب محل ورود به کویل را هم کنترل نمود دراین‌صورت علاوه بر مدیریت بهتر بر وضعیت گرمایشی در مصرف انرژی هم صرفه جویی می‌شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>