سرفصلهای کلیدی در آموزش تعمیر کولرهای گازی و اسپلیت و طریقه گاز کردن

رشته آموزش تعمیرات کولر گازی شامل برطرف کردن اشکالات نصب و تعمیرات موفقیت اینورتر کولرگازی و اموزش عیب یابی پنل می‌باشد . آموزش گاز کردن کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی بصورت تئوری درس دادن میشود . تعمیر برد کولر گازی , تعمیر پنل کولرگازی و تعمیرات کندانسور از سرفصلهای اساسی کلاس است .

آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت

یک کدام از شغلهای پر سود در تاسیسات عیب یابی کولرگازی و نصب کولرگازی است . اموزش تعمیرات کولرگازی تحت لحاظ تعمیرکار اسپلیت برگزار میشود . اموزش تعمیر موفقیت اینورتر و اموزش شارژ گاز موتور و اموزش جابجایی کولرگازی از سرفصلهای مهم کلاس تعمیر کولرگازی است . کلاس اموزش تعمیر کولرگازی که شامل عیب یابی بردهای اینورتر و تعمیرات پنل کولرگازی است هر ماه در کامتک برگزار میشود . کارشناس و سرویس کار کولرگازی زمان تعمیر اسپلیت را تدریس مینماید .

سرفصلهای کلیدی در اموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیتآموزش تعمیر موتور کولرگازی

آشنایی اسپلیت های دو تیکه و قدیمی و سری های تازه اینورتر دار اسپلیت
بررسی اجزای تشکیل دنده کولر گازی
گشوده و بسته کردن پنل کولرگازی و آموزش باز کردن کندانسور
بررسی مدار و برد اینورتر کولرگازی
اموزش آشنایی قطعات تشکیل دهنده روی مدار کولرگازی
عیب یابی مدار و مسیر یابی درست در کولرگازی
بررسی آی سی ها و قطعاتی که به موتور امر کارایی می‌دهد
شناخت با سنسورهای گونه های کولرهای اسپلیت
عیب یابی مدار سنسور لوله و سنسور برودت
روش آموزش تعمیر کولرگازی در کامتکآموزش تعمیر کولرگازی

همان طور که اعلام شد اموزش تعمیر کولر گازی زیر نظر تعمیرکار کولر گازی تدریس میشود . یک مثال کولر گازی در کارگاه آموزشگاه برای تمرین وجود دارد که کارآموزان روی آن کار عملی انجام میدهند . آموزش از برطرف کردن اشکالات نصب شروع شده و تا باز و بسته کردن کندانسور , موتور , موفقیت کولر , پنل و عیب یابی این اجزا می باشد . آموزش تعمیرات موفقیت اینورتر کولر گازی از قسمت های بزرگ درین زمان به حساب میآید . نصاب کولرگازی و همیاران سرویس کولرگازی این بخش برایشان دوچندان موثر می باشد .

آموزش تعمیرات کولرگازی اسپلیت

فراگیری تعمیر کولر گازی مشتمل بر اشتباهات نصب اسپلیت , ‌ روش گاز کردن کمپرسور و اموزش تعمیر موفقیت اینورتر کولر گازی است . یادگرفتن تعمیر کولر گازی ذیل حیث تعمیرکار کولرگازی و نصاب اسپیلت برگزار می گردد . بیشتر تاکید در کلاس یادگرفتن تعمیر کولرگازی عیب یابی پیروزی کولرگازی است . فراگیری تعمیر کولر گازی ال جی , یادگرفتن تعمیر کولرگازی سامسونگ , اموزش تعمیر کولر گازی توشیبا , آموزش تعمیر اسپیلت اجنرال از مثالهای حساس در کلاس می‌باشد .

آموزش تعمیرات کولر گازی و یادگرفتن تعمیرات اسپیلت و آموزش تعمیر سردکننده ها و شارژ گاز موتور

بطور معمول زمان اموزش تعمیر کولر گازی بصورت ۳ نفره برگزار می شود . همان طور که اعلام شد , اموزش زیر نظر تعمیرکار کولر گازی اجرا میشود . اموزش بصورت کاربردی و روی یک جور کولرگازی Air Condition برای تمرین می باشد . اما ساختار مکانیکی و سعی کلیه کولرگازی های یکسان هست . اموزش تعمیر کولر گازی شامل عیب یاب مکانیک پنل داخلی و تعمیر برد اینورتر کولر گازی است .

عصر آموزش تعمیر اسپیلت

در فراگیری تعمیر کولر گازی اضطراری است در صورتی‌که می‌خواهید سود خیر و خوبی بدست آورید نیز بخش مکانیکی و نیز مدار اسپلیت را یاد بگیرید . در حقیقت موفقیت اینورتر کولر گازی با مکانیک در رابطه است و یک تعمیرکار کولر گازی با علم تخصصی در رابطه هرکدام می تواند پاسخگوی بیشتری به مشتریان باشد .

آموزش تعمیر اسپیلت مکانیک Spilet

آموزش تعمیر کمپرسور

آشنایی کمپرسور پیستونی :

عملکردی شبیه سیلندر و پیستون اتومبیل داشته که با هر توشه رفت و برگشت پیستون کمی از گاز مبرد جان دار در محیط کمپرسور به درون سیلندر مکیده شده و پایین تراکم قرار گرفته و با فشار به درون سیستم هدایت میشود .

شناخت با کمپرسور های روتاری ( دوار ) :

در‌این دسته کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ جايگاه ای تیغه ها کار مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می‌گیرد , براین اساس که هنگامی گاز از روزنه محل ورود وارد کمپرسور می شود , در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها تخت‌گاز آن را با فشار در سوی لوله های خروجی هدایت می نماید .

کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آن‌ها هم کمتر است و در مجموع بازده بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارا‌هستند .

آموزش تعمیر کولر گازی تخصصی

آموزش تعمیرات کمپرسور اسکرول :

مدل دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی هستند که معمولاً در گنجایش های بالا مورد به کارگیری قرار می‌گیرند . مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی صورت درست شده که یکی ثابت و دیگری متحرک میباشد که جنبش حلزون متحرک سبب فشرده شدن گاز در میان این دو شده و فشار واجب را در خروجی تولید می‌نماید . از مهم‌ترین مزایای این کمپرسورها بازده بالا , صدای کم و ارتفاع قدمت دوچندان آن است .

تعمیر کندانسور ( تقطیر کننده ) آموزش تعمیر کولرکازی پنجره ای

گروه ای از لوله های مسی و صفحه های آلومینیومی مشبک با پباده سازی مختص است که در بخش خارجی دستگاه آت به دور ( outdoor ) قرار گرفته و وظیفه آن جذب گرمای گاز مبرد ( در شرایط سرمایش ) , یا این که دفع سرمای آن ( در موقعیت گرمایش ) و انتقال به محیط خارج می‌باشد .

شناخت با نوع های اواپراتور ( تبخیر کننده )

گروه ای از لوله های مسی و صفحه های آلومینیومی مشبک با پباده سازی مختص میباشد که در بخش داخلی دستگاه ( Indoor ) قرار گرفته و محل خنک سازی هوا ( در موقعیت سرمایش ) و یا این که دفع گرما ( در وضعیت گرمایش ) هست . همان هوای داخل اتاق با مکیده شدن از نصیب بالای یونیت داخلی وارد محیط اواپراتور شده و بعداز خنک شدن ( در وضعیت سرمایش ) و یا این که گرم شدن ( در وضعیت گرمایش ) از قسمت پایینی آن به سوی اتاق دمیده میشود .

آموزش طریقه گاز زدن کولر گازی با استفاده از ماده مبرد ( گاز خنک )

ماده مبرد با اخذ گرمای محیط در بخش اواپراتور کولر گازی از شرایط مایع تبدیل به گاز شده و در بخش یادگرفتن تعمیر دستگاه تهویهکندانسور با پس دادن گرما مجدداً به وضعیت مایع تبدیل می شود . نیروی ضروری جهت چرخش گاز خنک کننده در سیستم به وسیله کمپرسور انجام می پذیرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>