چگونگی دراوردن تلفن همراه از سرویس بهداشتی و رفع گرفتگی لوله دستشویی

متاسفانه در بعضا مواقع اشیاء حساس ما شاید در چاه سرویس بهداشتی بیوفتند . بعضی اشخاص درین مواقع خویش مبادرت به خارج اوردن آن وسیله از دستشویی می نمایند . هر شی کوچکی احتمالا به باطن چاه سرویس بهداشتی بیفتند و ما‌را به دردسر بیندارد .

گرفتگی لوله  دستشویی

افتادن انگشتر در دستشویی , افتادن گوشی در سرویس بهداشتی , افتادن ساعت و یا این که اشیاء قیمتی دیگر در دستشویی گهگاه علارغم میل ما چهره میدهد و خارج آوردن شی متبوع سوای آنکه جراحت بدون شوخی به آن وارد شود برای ما کلیدی و واجب است .

گهگاه هم احتمال دارد صابون و یا این که شی جامد دیگری که قیمت دنیوی برای ما ندارد در چاه دستشویی گیر نماید و موجب گرفتی لوله سرویس بهداشتی شود که درین موقعیت نیاز به امکانات لوله بازکنی برای رفع گرفتگی خوا‌هیم داشت .

خارج اوردن شی ها خارجی  از سرویس بهداشتی :

برای خارج آوردن اشیایی نظیر تلفن همراه و ساعت از لوله ی دستشویی نیاز به گیره ی منحصر خواهد داشت . بدترین تصمیم در‌این وضعیت این است که با دست مبادرت به خارج اوردن شی خارجی از چاه دستشویی نمایید . درصورت وارد کردن دست خویش در دستشویی شاید دست شما در چاه سرویس بهداشتی گیر کرده و کار را برای شما سختر نماید .

گیره های اختصاصی و انعطاف پذیری برای خارج اوردن تلفن همراه از چاه دستشویی موجود هست که براحتی می توان از آن در حالت واجب به کارگیری است .

در حالتی‌که شی خارجی کوچک و گرانبها باشد مانند : خارج اوردن انگشتر از دستشویی هم می توان از این وسیله به کارگیری کرد .

البته در‌صورتی‌که که بدین وسیله دسترسی ندارید بهتر  است درین وضعیت به یک کمپانی لوله بازکنی پیش کسوت تماس حاصل نمایید تا در سریعترین زمان و سوای اسیب رساندن به دیوارها و سیستم فاضلاب شما مبادرت به خارج کردن گوشی , طلا و جواهرات , ساعت و هر شی دیگری از چاه دستشویی نمایند .

سقوط مرگبار به چاه ۴۰ متری

خدمتکار میانسال هنگام کار در محل بنای در دسترس ساخت به داخل چاه سقوط کرد و جانش را از کف داد .

به نقل از خدمت اجتماعی جوان , فورا بعداز اعلام سقوط مستخدم میانسال به داخل چاه , نجاتگران تیم نجات ۱ حریق آدرس ستاد فرماندهی حریق آدرس تهران راهی محل واقعه در خیابان ولیعصر , پس از عرصه منیریه شدند .

حسن علیمردانی افسرآماده ناحیه ۱ عملیات حریق آدرس تهران که در محل رخداد حاضر شده بود بیان کرد  درحیاط این ساختمان نصفه کاره یک رینگ چاه به عمق ۴۰ متر موجود است که دهانه آن فارغ از حفاظ است و این خدمتکار ۴۵ ساله هنگام کار به داخل آن افتاده بود .

او افزود : نجاتگران حریق آدرس بی درنگ با به کارگیری از امکانات تخصصی رویدادها چاه , گاز باطن چاه را تخلیه و کارایی خویش را برای خارج آوردن مستخدم از داخل چاه آغاز کردند که سرنوشت سعی آن‌ها باعث به خارج آوردن جسم بی جان مستخدم از داخل چاه شد .

امدادگران اورژانس بعد از انجام معاینات حتمی مرگ این خدمتکار را تائید و اعلام کردند .

سیم برق سردخانه دلیل حریق سوزی شد

پیدایش اتصالی در سیم های برق یخچال فریزر دلیل حریق سوزی در خانه مسكونی و بر جا ماندن ضرروزیان مالی شد البته به كسی زخم نرسید .

ستاد فرماندهی حریق آدرس تهران ساعت ۷ : ۵۵ دقیقه صبح روز جاری با اخذ خبر رخداد این حریق سوزی فورا حریق نشانان پایانه ۱۵ را به محل رخداد در افسریه , ۱۵ متری چهارم , خیابان ۲۶ اعزام كرد .

به گفته رضا مجریانی فرمانده حریق نشانان , دود مضاعف متعددی از این واحد مسكونی در طبقه همكف ساختمان ۲ طبقه خارج می‌آمد و حریق نشانان بی‌درنگ بعداز ایمن سازی محل و انقطاع كردن جریان برق مجتمع با به‌كارگیری امکانات خاموش كننده شعله‌های حریق كه آشپزخانه را در بر گرفته بود و در درحال حاضر سرایت به قسمت‌های دیگر بود , مهار و با خاموش كردن كامل حریق سوزی از ارتقا ضرر مالی دوری كردند .

او افزود : این رخداد وقتی صورت بخشید كه ۲ نفر از ساكنان خانه خواب بودند که خوشبختانه پیروز شدند خویش را از فی مابین دود و گرمای حریق به خارج از خانه برسانند و به آنان آسیبی نرسیده بود .

این فرمانده آتش‌نشانی علت واقعه را پیدایش اتصالی در سیم برق در جوار مواد قابل اشتعال اعلام كرد .

حریق سوزی در زیر زمین یک خانه مسکونی

این زیرزمین به مساحت ۸۰ متر مربع در یك مجتمع ۴ طبقه در شهر ری , خیابان ۲۴ متری ساعت ۱۶ : ۴۰ دقیقه بعدازظهر روز قبل در گیر حریق سوزی شد و دود متعددی كه ناشی از حریق به دست آوردن رختخواب و فرش بود از آن خارج می‌آمد .

به‌دنبال آگهی این حریق سوزی به سامانه ۱۲۵ فورا آتش‌نشانان پایانه ۹ در سوی محل اتفاق حركت كردند .

حریق نشانان بی درنگ با انقطاع كردن جریان گاز و برق ساختمان عملیات خویش را آغاز كردند و پیروز شدند شعله‌های حریق را كه در هم اکنون توسعه و گسترش و سرایت به نقاط دیگر بود تخت گاز مهار و كاملا خاموش كنند .

امیر ورمرزیار فرمانده آتش‌نشانان علت این اتفاق را افتادن حریق مخفی روی رختخواب و فرش گفت و ذکر کرد : در جریان این اتفاق خوشبختانه به كسی زخم نرسید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>