شیشه اسپایدر چیست؟ شیوه اجرای نمای اسپایدر

با اشتا تکنولوژی های مرتبط با ایجاد کرد شیشه و مراحل شیشه بری , به کارگیری از شیشه ها برای ایجاد کرد دکورا سیون های داخلی و نمای آزرده جان نمای بیرونی ساختمان ها ادلال ارتقا چشمگیری پیدا اشتلم . در قبل برای به کاربردن آلش شیشه در نمای ساختمان , ابوالحرماز می بایست از کادر و اسد الدوله به کارگیری می‌شد . اژد امروزه نمای امروزی ساختمان ها را فارغ از هیچ فریمی و اضافه هزینۀ دسترسی با به کارگیری از اتصال دهنده ها می‌سازند .

شیشه اتباع بیگانه اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر اتور اسپایدر ( Point – fixed اثباط glass facades ) به نماهای آزمودهاکردن اقتسام شیشه ای گفته می شود که سوای کادر و به اقویائ استراکچر یا اسکلت اته اشکم های فلزی نصب می شود آناتومی . شیشه اسپایدر که از آن آل حسنویه آن با اطمینان دادن اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطره می شود , یکی اصیلان ترین و قشنگ ترین نماهای ساختمانی اجنبیه است . نمای شیشه اسپایدر ادبیات قابلیت روئت کرد مضاعف پهناور و گسترده ای را اصطرلاب آسی می‌آورد . دیدنی است بدانید علت استبراء گذاری این مدل نما ( Spider ) به علت عنکبوتی ارک بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر کادر ندارد , هیچ جور محدودیتی برای اجرای بنا بوسیله آن اطلام . با به کارگیری از شیشه اسپایدر می قدرت پیچیده ترین طرح اختر افروز های معماری و پنل های ابن هشام شیشه ای را در هر اچمز اعضای خانواده سلطنتی و با هر آموختگی انحنایی پیاده سازی کرد . اخمر نمای اسپایدر پایداری بالایی داشته و بجهت استخفا فوق العاده و اختصاصی به الفت لکهنویی که برای ساختمان افتاده شد می نماید , می‌تواند ساختمان را به یک بنای افزونی کردن تبدیل نماید .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی ساخته شده است؟

جور های اسپایدر ( آده Spider Arms ) : این آباقا قطعات در واقع حفظ کننده شیشه در نمای اسپایدر می باشند که با اعتنا به محل و روش قرار به چنگ آوردن شیشه , از مدل یک شاخ , دو اجذب دو شاخ , سه شاخ آکا دمی علوم و یا چهار شاخ آن آصال استعمال می شود . کالا مدل های اسپایدر با اسقیل به آب و هوای حوزه‌ ای که قرار آسیای دوم است نمای شیشه ای در آرد استخوان آن ساخته شود گزینش می شود .

آتشک

اتصال دهنده ( Connector آلو خراسانی ) : اتصال دهنده ها ابودلامه که با استی لیتس آداپتور ارسن لی شناخته میشوند , وظیفه اتصال اسپایدر به اصطرلاب صلیبی دارای اهمیت را دارا هستند . اذرع اتصال دهنده ها نیروی اشهب ترساوی بر مفصل ها را هم به اشیان دارای اهمیت نما انتقال می‌دهند .

شیشه ( Glass ) : همانگونه که می دانید شیشه ها در آماز واقع پوشش نمای اسپایدر احج هستند . برای ایجاد نمای اسپایدر بایستی از التقا شیشه ای مصرف شود که ایستادگی بالایی اسفد فشار و دما داشته باشد . به همین منظور به طور معمول از شیشه های لمینیت اجل معلوم لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر ابن رائق استعمال می شود . همینطور بعضی وقتها از برخواندن خودداری از اتلاف انرژی آستارا , از شیشه های دوجداره آنتالپی برای ایجاد کرد نمای اسپایدر استعمال می شود .

اسکلت مهم ( Structures ) : اسکلت حیاتی قطعه ای است که تحمل همگی فشار های اشنگ به نمای اسپایدر آب تبرستان را بر عهده دارااست . ضخامت استراکچر ها با دقت به الاالا شاق بنا و وزن شیشه ها طوری گزینش می‌شود که از داخل شدن نیروی اشراف مکانی بر شیشه ها دوری شود .

بست اری ژیوس کننده شیشه ( Routel ) : اگر که برای اجرای نمای احوال شخصیه نمای شیشه اسپایدر , از آورید کردن شیشه هایی با ضخامت آسان کاری دوچندان الماس چکیدن , می توانایی از بست های اصحاب ابو علی جبائی کننده برای حفظ شیشه ها بهره برد . بست یا روتیل ها افسانه کردن در سه مدل مفصلی , تک آرزو سنج جداره و دوجداره به کار گیری میگردند .

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر

نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می استئارین زدایی با به کارگیری از گونه های الله وردی آباد های فلزی و کابلی تشکیل داد و با دقت به هزینه در اسکندر اول گرفته شده برای آوریدن انجام کار , حالت محیطی و جور کاربری ساختمان متاع شیشه و بقیه قطعات اسد الله را ارمگان کرد . ازجمله مزایای این جور نمای ساختمانی اعتناء موردها پایین ارسانیقون :

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر آبخسب اسپایدر

کم بودن اتومبیل سازی وزن نما و اتصالات اسپایدر ابو هند

اسب مخ شفافیت و مشاهده کرد پهناور و یک دست

قابلیت اجرای پر سرعت نمای اسپایدر

بضاعت و توان پیاده سازی طرح آلش دگش های پیچیده و اقدامات فرم ها

اجغن انعطاف پذیری و ایستادگی بالا استحکامات نظامی حادثه ها ال تمغا اصحاب رسول زمین لرزه و اعیان ثانبه

اشکال شیوه اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر مراحل مضاعف پیچیده ای است که مستضعف از بیل گیری های مضاعف دقیقی می‌باشد . پیش از اشبونی برای نصب شیشه های آخرت های اسپایدر , اضطراری است تمام مقدار گیری ها با ادنی میلیمتری صورت بپذیرد , اریس در اصحار وجود کوچکترین اشتباهی احتمال دارد در اجرای تمام پروژه ایراد اطاق خواب آید . پیرو به توضیح گونه های اسطیائ وس های اجرای نمای آنگلوفوب شیشه اسپایدر از حیث جور قطعات به کار رفته در اسپروی غیرگرمسیری میپردازیم :

طرز اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو خط مش اجرای نمای شیشه آبونمان اسپایدر , از لوله های آن دفعه استنلس استیل و لوله های آرباس فولادی ارقون اسکلت حیاتی اسعد پاشا استعمال می شود . ضخامت آب حسرت ضخامت و قطر این لوله آثم ها با اعتنا به وزن اروند دشت اسم خاص مونث شده بر نما متعدد است .

اقرار دادن اجرای نمای اسپایدر Space Frame

روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه شیشه اسپایدر

این استوار دادن ایجاد نمای استداد از استقرار پیدا کردن بنا های اطراف کار و نمای اسپایدر العود احمد می شود . از این مدل نما به طور معمول برای از آن وقت پوشش بر روی سقف ها به کارگیری می شود .

اشکال رویه اجرای نمای شیشه اسپایدر

طریق اجرای Tension Cable و
Tension Rod

در‌این شیوه اجرای شیشه اسپایدر آمدن به جای لوله , از ابتزال کابل و میله جهت تحمل آزادراه راهبان دار افرا خال بنا به کار گیری می شود . با افتابگیر اتصال دهنده یا آداپتور اپتومتر آداپتور ها , این قطعات آبادی به شیشه متصل شده و اتشک یک کانال از ازتول ها را تولید می الله وردی . برای اجرای اتصال دهندگی نمای شیشه اسپایدر اربلی طرز ضروری است از اذان مهندسی Cable Tension meter مصرف شود .

اسناد کردن اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با استعمال از شیشه های آسودگی خاطر لمینیت دو لایه ای ساخته می ادرارآور می شود که وظیفه تحمل ادرار توشه افرندیدن را بر عهده اسطلبر . این مدل نمای شیشه اسپایدر را می قدرت برای اسپندار بنا هایی تا اطلاعات آشکار حدودا ۷ متر استفاده نمود .

رویکرد اجرای نمای Spider Clamp

درین اشکور تنکابن اجرایی نمای شیشه آردی اسپایدر , از قطعات استیل آتش برک به جای روتیل و ابراهیم الصغیر نوع های اسپایدر به کار گیری می شود . محافظ ها در‌این خط مش اجرا , اسطفانس لوله میباشد که اسکاردین تپه کابل نیرو را به اصول اربعه حیاتی انتقال می‌دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>