کولر گازی پرتال ومزایای آن

مزایای کولر گازی پرتابل ۱

کولر گازی پرتابل

کولر گازی قابل حمل یا پرتابل  ؟

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل یا این که کولر گازی قابل حمل , وسیله ای سرمایشی و گرمایشی است که اکثرا برای ساختمان های کوچک موضوع به کارگیری قرار میگیرد .

این کولر بضاعت سرمایش و گرمایش را برای مکان های بزرگتر از ۳۰ متر ندارد . کولر پرتابل وضعیت ایستاده دارااست و دارنده ریموت است , همه اجزای آن درون یک یونیت قرار دارا هستند و نظیر اسپلیت یا این که کولر گازی ایستاده نصیب فرنگی ندارد ( کندانسور و اپراتور در یک یونیت میباشند ) .

کولر پرتابل برای تلاش درست برای سرمایش می بایست گرمای ساخت شده از روند سوز و سرما سازی را , به وسیله لوله ی خرطومی به خارج جهت دهی نماید . این کولر امکان ساخت گرما را هم دارااست , که به این مراد از هیتر به کارگیری می نماید و در این صورت دیگر نیازی به لوله ی خرطومی وجود ندارد .

بیشتر اشخاصی که محفظه های کوچک دارا هستند و قصد دارا هستند در‌این محفظه ها از هوای عالی و مناسب فایده مند باشند از این جور کولر ها به کارگیری می نمایند اگر چه به کارگیری از این کولر ها در بخش ها دیگر هم خالی از لطف وجود ندارد چون مزایای متعددی دارااست .

مزایای کولر گازی پرتابل نسبت به سایر مدل های کولر گازی

کولز گازی پرتابل

.

مزایای کولر گازی پرتابل ۲

مثال کولر گازی پرتابل

مزایای کولر گازی پرتابل یا این که قابل حمل ( تفاوت های این کولر با دیگر اشکال کولر گازی )

کولر های گازی پرتابل دوچندان سبک و قابل حمل میباشند و به راحتی میتوانید آن را در هر محل نظیر سازمان ف منزل , اتاق , آشپرخانه و . . . نصب نمائید .

کولر های گازی پرتابل صدای دوچندان مقداری دارا هستند و عمدتا صرفا در هنگامی صدای آن‌ها را خواهید شنید که خیلی ساکت باشد

نصب کولر گازی پرتابل فوق العاده شل است و ابدا نیازی به سرویسکار کولر گازی و یا این که نصاب ماهر وجود ندارد .

کولرهای گازی پرتابل یک محفظه کوچک و حدود ۳۰ متری را به خیر خنک می نمایند

اندازه برق مصرفی خیلی متعددی ندارند .

قابل به کارگیری بصورت در دست گرفتن از خط مش به دور میباشند و در بعضا از جور ها دارنده سیستم در دست گرفتن عصر میباشند تا به راحتی در حین های معین خاموش و پر‌نور شوند .

کولر گازی پرتابل ارزش متعددی ندارد و برای اشخاصی که ایراد هزینه دارا هستند ارزان خیس همه می شود .

مارک های دارای شهرت کولر گازی پرتابل در جمهوری اسلامی ایران به راحتی پشتیبانی فنی می‌شوند و سرویس ها تعمیر و عیب یابی کولر های گازی پرتابل به راحتی انجام می شود .

پباده سازی کولر گازی پرتابل در جور های تازه دوچندان شیک است و فضای متعددی نیز اشغال نمیکند .

غربال های این کولرها به راحتی دردست بوده و تا یکسری توشه امکان شستشو دارااست .

مزایای کولر گازی پرتابل ۳

کولر گازی پرتابل

بنابر این در‌حالتی که قصد خرید یک کولر سوای درد راز و قلیل صدا برای مکان های کوچک نظیر دفتر , دفتر کار و اتاق ها و ساختمان های کوچک را دارید , شایسته ترین آیتم , خرید کولر گازی پرتابل است . این کولر به راحتی نصب می شود و خلاف دیگر اشکال کولر های گازی نظیر اسپلیت , کولر های گازی ایستاده و یا این که کولر های گازی پنجره ای برای نصب نیاز به تخصص متعددی ندارد .

کولر گازی پرتابل به راحتی قابل جابجایی است و میتوانید سازه به نیاز محل آن را در اتاق تغییر و تحول دهید . از سایر مزایای آن امکان گرمایش است که برای این وضعیت از هیتر به کارگیری می نماید . این دستگاه مجهز به زمانسنج است و از روش ریموت می بضاعت و توان عصر پر‌نور و خاموش شدن آن را تهیه کرد .

کولر پرتابل دارنده در دست گرفتن از خط مش به دور است و امکان تغییر و تحول رتبه سوز و سرما و گرما را دارااست . پباده سازی شیک و زیبای این کولر به علاقه مندان آن افزوده و از سایر مزایای آن نمایشگر ال سی دی و غربال قابل شستشو است .

این جور کولرها دارنده دو گنجایش ۱۲۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ میباشند و گاز دستگاه از جور مبرد۴۱۰ تازه می‌باشد که بازده بالایی دارااست .

در اینجا سوال پیش میاید که شایسته ترین جور و مارک این کولر چیست؟ ارزش ها چه‌گونه است؟ و کدام کولر برای خانه با دفتر ما مطلوب خیس است؟ به دنبال به جواب این سوال های میپردازیم .

 تفاوت اسپلیت و کولر گازی پرتابل در چیست ؟

بطور کلی سیستم اسپلیت از نظر اقتدار سرمایش و گرمایش نسبت به کولر پرتابل قدرتمند خیس است و نسبت به میزان اقتدار سرمایش بیشتری دارااست .

این کولر نسبت به حجم سرمایشی که تولید می نماید , برق کمتری مصرف می نماید و برای محفظه های بزرگتر آیتم ی مطلوب تری نسبت به کولر پرتابل است . همینطور هزینه ای که یک کولر پرتابل نسبت به سرمایی که ساخت می نماید دارااست عمده از کولر اسپلیت است .

کولر های اسپلیت فضایی از منزل را اشغال نمیکنند و روی دیوار نصب می‌شوند , بضاعت تامین سوز و سرما و گرما را برای محفظه های بزرگتر دارا هستند و صدای کمتری نسبت به کولر پرتابل دارا هستند .

علاوه بر اینها کولر های اسپلیت نواقصی هم دارا هستند که از آن ها می شود به نیاز به نصب آن ها اشاره نمود . این کولر ها به خدمت و مراقبت دایم احتیاج دارا هستند و کندانسور فرنگی آن میتواند به زیبایی ساختمان لطمه بزند .

بقیه مزایای کولر پرتابل در قبال اسپلیت

کولر پرتابل سهل خریداری شده , امکان جابجایی خیر دارااست و میتوانید به راحتی آن را در خانه جابجا نمائید . این کولر نیازی به نصب ندارد و همینطور میتوانید هنگامی که دیگر نیازی به آن ندارید آن را در انبار بگذارید .

کولر های پرتابل به سیستم رطوبت زدایی و تصفیه هوا مجهز میباشند و یکی‌از خصوصیت های بارز آن ها همین خصیصه است .

ولی با این وجود کمبودهایی نسبت به اسپلیت دارااست که نمیتوان تکذیب کرد . به عنوان مثال این که این کولر نسبت به پرت داخلی اسپلیت سنگین وزن خیس است و به جهت اینکه کندانسور و اواپراتور را یکجا با نیز دارااست صدای بیشتری نسبت به کولر اسپلیت دارااست , نسبت به حجمی که دارااست امکان سرمایش و گرمایش کمتری نسبت به کولر اسپلیت دارااست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>