دلیل عدم خنک سازی کولر گازی و فیلتر کولر گازی و انواع کولر گازی

در صورتی یک کولر گازی پنجره ای یا این که بقیه انواع کولر گازی ایجاد هوای خنک نمی‌کنند شاید نیاز به شارژ دوباره با خنک کن داراست ولیگاها ممکن به آسانی با پاک کردن هم این اختلال رفع شود .

خنک سازی کولر گازی

شما میتوانید این کار را در منزل و فارغ از نیاز به تعمیرکار انجام دهید . در پایین روند نظافت کردن کولر گازی برای رفع این خلل بیان شده شده‌است . به این خواسته شما ابتدا می بایست اجزا کولر گازی را جدا نمایید . قبلی از استارت حتما دفترچه راهنمای کولر گازی را مطالعه فرمائید و اطمینان حاصل فرمایید که بضاعت رفع این نقص‌ را دارید در غیر این صورت بایستی از یک تعمیرکار ماهر امداد بگیرید .

۱ . سیم برق را جدا نمائید . بعد کولر گازی را با دقت از دیوار و یا این که پنجره جدا فرمایید . کولر گازی را در بیرون از خانه و یا این که در پارکینگ قرار دهید که بتوانید بر روی آن کار فرمائید .

۲ . گریل و فیلتر کولر گازی را جدا نمایید و باکس فلزی را گشوده نمایید . ( دقت داشته باشید که به کویل ها در کولر گازی آسیب نرسانید . )

فیلتر را بشویید و یا این که آن را با یک فیلتر نو جایگزین نمائید . غربال کولر گازی رامی توانید از عمده دکان ها خریداری فرمائید .

۳ . از یک وکیوم یا این که جاروبرقی که دارنده یک برس قابل انعطاف است برای پاک کردن کویل ها استفاده فرمایید . حرفه ها و باله های کولر گازی را اسپری آب شست و شو دهید . ( توجه داشته باشید که با به کارگیری از پلاستیک , از سیم ها و موتور کولر گازی نگهداری فرمایید ) آنگاه کولر گازی را به طور کامل کم آب کنید .

۴ . در‌این سطح می بایست به روان کاری قطعات و اجزا کولر گازی بپردازید برای این مراد از دفترچه راهنمای کولر گازی امداد بگیرید .

۵ . در غایت اجزا کولر گازی را مجددا به یکدیگر وصل کرده و مبادرت به نصب دوباره کولر گازی فرمایید . نصب درست کولر گازی تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی کولر گازی داراست .

محلی که برای نصب پکیج دیواری گزینش میشود می بایست واجد شرایط زیر باشد

بالای اجاق و بقیه وسایل گرمازا نباشد .
حدالقل مسافت ی دستگاه از دیوار مقابل یک متر باشد .
حدالقل مسافت از دیوار یا این که کابینت همسایه از طرفین ۱۵ساتی متر باشد .
حدالقل مسافت از کف تا ذیل پکیج ۱۲۰سانتی متر باشد .
حدالقل مسافت ی عمودی از کلاهک تعدیل پکیج تا روزنه دودکش می بایست ۳۰ سانتیمتر باشد .

هیچ وقت نباید کلاهک تعدیل پکیج دیواری را به روزنه دودکش درون دیوار نصب نمود و دست کم ۳۰ سانتیمتر ذیل خیس از روزنه دودکش نصب گردد و هر چه بتوان دستگاه را نسبت به روزنه دودکش زیر خیس نصب گردد خوب تر است . مضاعف شدن مسافت پکیج به روزنه سبب مضاعف شدن مکش دستگاه می شود .

در صورتی قصد خرید پکیج دیواری دودکش دار دارید و میخواهید پکیج را در درون کابینت نصب نمائید , حتما اعتنا نمائید که دستگاه برای احتراق نیاز به اکسیژن دارااست و حتما می بایست درب کابینت کرکره ای باشد تا پکیج , اکسیژن مایحتاج خویش را از محیط اخذ نماید

چه زمان کولر گازی یا این که اسپیلت شما نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد؟

بایستی اعتنا داشت که هر وسیله ای سوای اعتنا به گونه و مارک آن نیاز به خدمت و تعمیر پیدا خواهد کرد کولر گازی نیز به دلیل این که کندانسور آن در خارج از محیط داخلی نصب شده‌است و هر روزه در معرض گردو خاک جای دارد برای بالا تحت نرفتن بازده آن نیازمند این است که سالانه ابتدا هر فصل به وسیله تعمیرکار کارشناس خدمت کولر گازی کریر صورت پذیرد تا نیز فساد آن به دست‌کم کاهش پیدا کرده و در حالتی‌که نیز نیازمند تعمیر ‌باشد در هوای مطلوب و در هنگامی که ترافیک کاری تعمیرکاران در کمترین وضعیت خویش است این کار صورت بپذیرد .

چه زمان نیاز است که شما با تعمیرگاه کولر گازی تماس برقرار کنید؟

شما می توانید چنانچه در کولر گازی خویش موردها پایین را مشاهده کردید فوراً با تعمیرگاه مجاز کولر گازی در جای‌جای تماس گرفته برای اخذ سرویس ها کولر گازی و این نقص‌ را با ایشان درمیان بگذارید .

با دقت به کارکرد کندانسور ( یونیت بیرونی ) و اواپراتور ( یونیت داخلی ) کولر گازی سوز و سرما دهی کافی ندارد
با توجه به‌این حالت کولر گازی شما نیازمند شارژ گاز می باشید
مشاهده ارور یا این که کد غلط روی مانیتور پنل داخلی کولر گاز

درصورتی که به هر برهان روی مانیتور اسپیلت شما کد نادرست ظواهر شد ابتدا دستگاه را ریست فرمایید درصورتی که برطرف نشد حتماً با همیاران ما در تعمیرگاه مرکزی کولر گاز کریر تماس برقرار نمایید

تولید صدای ناهنجار و غیرعادی در کارکرد اسپیلت شما چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن
عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی
ریزش ای از پنل داخلی کولر گازی

نمایندگی تعمیر کولر گازی چه خدماتی را ارائه می کند

ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی با تمام توان فراهم ارائه شایسته ترین سرویس ها به شما هستیم اما پیشین از هر کاری شما بایستی اعتنا داشته باشید موسسات متفاوت برای ارائه سرویس ها خوبتر تولیدات خویش را برای برهه زمانی زمان مشخصی زیر گارانتی یا این که ضمانت خویش قرار میدهند که تا اتمام این بازه در شرایطی‌که که کولر گازی شما با اختلال مواجه شود به طور کاملاً رایگان مکلف به تعمیرات و خدمات دهی می باشند پس پیشنهاد می گردد که در صورت وجود این ایراد با شماره های نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی که در دفترِ گارانتی مال شما ثبت‌شده است تماس برقرار نمائید البته درصورتی که این برهه زمانی به پایان رسیده است شما می توانید با نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز کولر گاز در تهران رابطه برقرار کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن این ایراد را حل فرمائید .

ما می‌دانیم که حال احتمال دارد کولر گازی کریر شما چه مشکلاتی داشته باشد؟

کولر گازی شما روشن نمیشود
کولر گازی باد سرد ساخت نمی‌کند
سرمای کولر گازی نسبت به پیشین کم شده شده‌است
ریموت در دست گرفتن کولر گازیتان کار نمی‌کند .
کولر گازی شما گرمایش ندارد .
پرتاب باد کولر کم شده شده‌است
هنگام کار با کولر آبریزش به چشم می‌خورد
روشن نشدن کولر گاز و امر نگرفتن از ریموت در دست گرفتن کولر گازی
یخ زدن پنل داخلی یا این که اواپراتور کولر گازی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>