طریقه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

امروزه در بیشتر منازل برای سرویس بهداشتی جهت راحتی و یا دیزاین بهتر توالت فرنگی در نظر می‌گیرند و همچنین به مکانی برای خروجی توالت فرنگی به سمت چاه نیاز دارند و برای این کار باید نکاتی را در نظر گرفت که پس از ساخت توالت درگیر مشکلاتی مثل گرفتگی لوله ها و یا درگیر بوی نامطبوع نشوید. در این مقاله قرار است به آموزش طریقه لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی بپردازیم.

اصلی ترین نکات لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

قرار است در این بخش به نکات مهمی که باید هنگام لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی به آنها توجه کنیم اشاره نماییم تا بعد از نصب دستشویی فرنگی با مشکلاتی از قبیل بوی نامطبوع و یا گرفتگی مواجه نشویم.

لوله ها باید در یک مسیر صاف قرار بگیرند

لوله ها باید از همدیگر حداقل ۵ سانتی متر فاصله داشته باشند و موازی هم قرار بگیرند علت این کار این است که در صورت بروز هرگونه مشکل به سادگی آن را رفع کنیم. در صورتی که پس از لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی از مشکلاتی مانند بوی بد اذیت شدید تنها با یک تماس تیم لوله بازکنی برچسب در هر کجای تهران که هستید در سریع ترین زمان به محل مورد نظر می رسند تا مشکل شما را حل کنند. برای تماس با افراد لوله بازکنی سید خندان بر روی لینک آن کلیک کرده و در صفحه مورد نظر با نزدیکترین لوله بازکن به خود جهت رفع گرفتگی  و یا بوی نامطبوع توالت فرنگی هماهنگ نمایید.

در نظر گرفتن هواکش برای لوله ها در لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

به طور کلی از هر نوع  توالتی که استفاده کنید باید وجود هواکش را در نظر بگیرید. بهترین جا برای خروجی لوله هواکش بالای پشت بام است زیرا در این صورت بوی بد توالت به راحتی خارج شده و به داخل منزل نخواهد آمد.

توجه به شیب مناسب در لوله ها

در هنگام لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی زمانی که لوله ها افقی کنار هم قرار می‌گیرند باید تا ۴ درجه شیب داشته باشند برای اینکه آب موجود در لوله های فاضلاب راحت به سمت چاه هدایت شود.
در صورتی که هنگام لوله کشی فاضلاب نیاز به تغییر مسیر لوله ها داشتید از زانوی ۴۵ درجه استفاده کنید و در صورتی که مسیر شما مایل به ۹۰ درجه بود از دو تا زانویی ۴۵ درجه استفاده کنید برای اینکه از گرفتگی لوله دور شوید. اگر با رعایت این نکات دچار گرفتگی در لوله های فاضلاب توالت فرنگی شدید سریعاً با شماره های تکنسین برچسب لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید و از خدمات کاملا بهداشتی و قیمت مناسب ها آن ها بهره مند شوید.

نکات مهم لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی

  • پس از تمام شدن لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی برای جلوگیری از ورود هرگونه شی و یا گرد غبار روی ورودی لوله فاضلاب در پوش قرار دهید.
  • مشکلاتی که می تواند برای سیستم لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی اتفاق بیفتد را در نظر بگیرید و برای راحتی خود در حین تعمیرات مکان هایی را برای بازدید از لوله قرار دهید.
  • مثل هر کاری لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی نیز نیاز به مهارت خاصی دارد و کارهایی مثل درست قرار دادن شیب لوله چیز های ساده ای نیستند که به خواست خود کم و زیادشان کنید چرا که درصورت بی دقتی مشکلاتی برایتان به وجود می آورد.

در صورتی که توالت منزل شما ایرانی است و قصد تعویض آن را با توالت فرنگی دارید، مطلب “بهترین راه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی“، می تواند شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>