آموزش بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی 14000117

معمولا بارها شده است که نیاز به بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی داشتید و طریقه نصب آنها را بلد نبودید، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا روش بستن لوله های زیر ظرفشویی را بصورت کامل آموزش ببینید.

البته اگر می خواهید و طریقه کامل مدل بستن لوله های زیر ظرفشویی را آموزش ببینید می توانید به سایت برچسب مراجعه کرده و مقاله صفر تا ۱۰۰ بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی را به صورت رایگان مطالعه نمایید.

نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

معمولا زمانی که شما لوله های و اتصالات یک سینک را از بسته خود جدا می کنید در این صورت باید واشر ها و لوله ها و مهره های پلاستیکی و… را هر کدام را مرتب در دسته خود بگذارید تا بتوانید به سادگی از آنها استفاده کنید

برای بستن لوله های زیر سینک ابتدا بعد از مرتب کردن لوله و اتصالات، قطعه فلزی که در کف سینک بسته می شود را به سیفون کوچک که در وسط آن مهره ای دارد متصل کنید .
در این مرحله حتما دقت کنید که واشر این قطعه فلزی زیر سینک و بین سینک و سیفون کوچک که قطعه به آن بسته می شود قرار می گیرد.

بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

همین قطعه کوچک باعث می شود تا آشغال ها و زباله ها وارد لوله فاضلاب نشوند و گرفتگی لوله فاضلاب کمتر پیش آید ولی اگر شما در تهران هستید و دچار گرفتگی لوله فاضلاب شدید حتما می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید.
با جستجوی محله خود در سایت برچسب می توانید نزدیکترین لوله بازکن به محل زندگیتان در تهران را مشاهده نمایید و تنها با یک تماس با آنها از خدمات لوله بازکنی برچسب استفاده کنید.

سر هم کردن لوله های زیر سینک

شما باید بدانید برای سر هم کردن لوله ها در هنگام بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی، باید از مهره های پلاستیکی که در دور خرطومی لوله ها قرار می گیرد استفاده می شود و تمام مهره ها به سمت سر لوله ها بسته می شوند و در نهایت با قرار گرفتن یک واشر داخل مهره و یا دور لوله پلاستیکی لوله ها محکم می شوند .

در هنگام بستن لوله های زیر ظرفشویی معمولا نیاز به نوار تفلان نیست چرا که اتصالات لوله ها طوری طراحی شده اند که اگر درست بسته شوند نیاز به چیز دیگر برای آب بندی ندارند ولی شما می توانید از نوار تفلان برای این کار استفاده کنید.

متصل کردن لوله ها برای نصب لوله های زیر سینک

در هر صورت اگر گرفتگی لوله سینک منزلتان یا دیگر لوله های فاضلاب منزلتان زیاد است و شما در شرق تهران یا هر منطقه ای از تهران هستید کافی است به سایت برچسب مراجعه کنید و با جستجوی نام شرق تهران و تماس با لوله بازکن ماهر شرق از خدمات لوله بازکنی شرق تهران در سایت برچسب استفاده نمایید.

برای بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی اگر نیاز به برش خروطمی داشتید باید از قسمتی از لوله که دارای برجستگی نیست بریده شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>