تقسیم بندی کولر آبی از نظر نصب , اقتدار هوادهی , شیوه ی اتصال شبکه خارجی

کولر آبی وسیله ای است که در مناطقی که رطوبت نسبی درون ساختمان کم است و رتبه حرارت هوای کم آب خارج ساختمان دوچندان است از آن به کار گیری می نمایند . با تبخیر آب به وسیله کولر آبی رطوبت هوای محیط را تا حد مناسب بیشتر می نمایند تا محیط خنک شود . به دلیل عدم در دست گرفتن اثر خنک کنندگی و رطوبت نسبی به وسیله کولر آبی , این دستگاه قسمتی از مقام ی وسایل تهویه مطبوع که همواره اثر خنک کنندگی و میزان رطوبت نسبی را زیر در اختیار گرفتن قرارمی گیرد , به شمار نمی رود . به کار گیری از کولر های آبی در بخشها شمالی و جنوبی سرزمین که درصد رطوبت هوای بالایی دارا‌هستند سفارش نمی‌شود . کولر های آبی برای خنک کردن هوای مغازه ها , ادارات و موسسه ها آموزشی هم مورد به کارگیری قرار میگیرد .

کولر های آبی از نظر نصب و گنجایش خنک کنندگی در گونه هوایی

, برای نصب در پشت بام ساختمان یا این که تحت سقف ایوان ها و جور پرتابل , قابل حمل یا این که رومیزی برای خنک کردن محیط با متراژ کم به کارگیری می شوندکولر آبی‌رنگ از دید نصب , توان هوادهی , طرز  اتصال شبکه خارجی به کولر , تعداد , تقسیم بندی می شود . روی در های کولر آبی پوشال ها موجود هست . کولر های آبی هوایی در مکان هایی نظیر پشت بام , زیر شیروانی , بالای پنجره محل ورود بالکن قابل نصب می باشند .

کولرهای آبی در بعدها و توان های مختلفی می باشند . از اجزای تشکیل دهنده ی کولر آبی می شود به شبکه خروجی کولر , خنک‌کنندگی کولر آبی ارتقاء خواهد یافت . – کانال داخلی , بدنه کولر – پارچه برزنتی , ناودان‌ها , شناور , فیوز , باکس ترمینال , الکترو موتور دوسرعته , پمپ آب کولر و . . . اشاره نمود . کولرهای آبی در اندازه‌های متعدد تا گنجایش ۱۳۰۰۰ ساخته میشوند و مبنی بر گنجایش شناخته میگردند وعبارت کولر ۴۵۰۰ به‌این مضمون‌ است که گنجایش هوادهی کولر ۴۵۰۰ فوت مکعب در دقیقه ‌است . برای دوراندیشی از بها , خصوصیات فنی و داده ها جنبی اشکال کولرآبی میتوانید به وب سایت دماتجهیز مراجعه کرده و خویش را برای گزینش و خریدی هوشمند مهیا سازید

کولر آبی از نظر نصب , توان هوادهی , طرز ی اتصال شبکه خارجی چه‌گونه تقسیم بندی می شود

کولر آبی از حیث نصب , توان هوادهی , شیوه ی اتصال شبکه خارجی چه‌طور تقسیم بندی می شود کولر آبی از نظر نصب , اقتدار هوادهی , طریق ی اتصال شبکه خارجی چه گونه تقسیم بندی می شود

کولر گازی و کولر آبی

کولر گازی :از این‌که به کلیه کاره راز زدید سپاسگزاریم . درین پست به معرفی یکی دیگر از سرویس ها ویژه تمامی کاره برای نیز شهریان عزیز تهرانی یعنی نصب و تعمیرات گونه های کولرگازی و آبی پرداخته ایم .

با کاهش ارزش اشکال کولرگازی و ارتقا توان خرید علاقمندان بدین وسیله امروزی موجب شده مصرف کنندگان این مال اکثر زمان ها وارد شده روبه پرورش باشد .

هر وسیله ای در مرور زمان و ارتقا کارکرد مبتلا فساد جزئی و کلی می شود و نیاز به تعمیر خواهد داشت . درین زمان بها یک تعمیرکار یا این که سرویسکار حرفه ای مشخص و معلوم می‌شود .

نصاب و تعمیرکار کولرگازی و کولر آبی در تهران

کمپانی کلیه کاره همواره تعمیرکاران متبحر و متعهدی را به مشتریان خویش معرفی می نماید .

سرویس ها ما در قضیه نصب و تعمیرات اشکال کولرگازی و آبی مشتمل بر :

تعویض فیلتر
شارژ کولرگازی
تعمیر یا این که ردوبدل موتور کولرگازی و آبی
ردوبدل واتر پمپ کولر آبی
تغییر تحول مکان کولر ( نصب دوباره )
شبکه کشی ساختمان , مجتمع و …
تعویض ریموت در اختیار گرفتن کولرگازی

یک کدام از نکاتی که بایستی مورد دقت شما قرار بگیرد , تجربه و تخصص افرادیست که می خواهند مبادرت به نصب یک کولر گازی و یا این که کولر آبی برای شما بنمایند

عموماً افرادیکه به طور تجربی و تحت عنوان شاگرد کار می نمایند در مکان های دیگر خویش را معلم معرفی میکنند . توصیه میشود که از اشخاص کارشناس دراین باره امداد بگیرید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>