Categories: حمل نخاله و حمل مصالحمصالح ساختمانی

جمع آوری روزانه 50 هزار تن نخاله ایجاد شده در تهران بصورت میانگین

به نقل از رابطه ها همگانی حفاظت محیط زیست استان تهران , بیست و سومی گرد‌همایی کارگروه مدیریت پسماند استان و پنج‌مین گردهمایی درسال جاریبه دبیری محیط زیست استان تهران در محل معاونت عمرانی استانداری تهران برگزار و مساله دارای ارتباط به حوزه پسماندهای ویژه دعوا و تبادل حیث شد .

جمع آ وری نخاله های تهران

این گزارش می‌افزاید : اعم از فرمان شغل های دارای اهمیت و با اهمیت این گرد هم آیی بررسی قبول و یا این که عدم دریافت مسئولیت اداره مدیریت پسماند شهرداری تهران در زمینه ی مدیریت سایتهای پیش گویی شده دفن پسماندهای ویژه بنا شده در زمین ها هوشنگ آباد و عزیز آباد بود که نماینده این اداره درین ارتباط حرف از اعلام انصراف و عدم قبول مسئولیت مدیریت سایتهای دفن پسماندهای ویژه مذکور بوسیله مدیران شهرداری تهران به بین آورد و اظهار‌کرد : درین ارتباط هیچگونه مسئولیتی به نظر رسمی بر عهده شهرداری تهران نمیباشد .

پیرو عبدل زاده نائب رئیس محیط زیست انسانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان تهران یادآوری کرد : درصورت عدم دریافت مدیریت سایتهای مذکور از جانب شهرداری تهران طبق مقررات و آئین نامه های اجرایی ضابطه مدیریت پسماندها , استانداری بایستی مراتب را بمنظور انجام روند مناقصه جهت شناسایی و گزینش پیمانکار ذیصلاح بصورت اطلاع رسانی در خبر نامه های کثیرالانتشار درج کند .

همینطور ارائه نتایج گردهمایی کارشناسی انتخاب طریق تعرفه پسماندهای طبی و بررسی آن اعم از فرمان شغل های دیگر این نشست بود .
مهندس عبدل زاده با تشریح قضیه بی خطرسازی آشغال های بیمارستانی اظهار داشت : در الان مرکز ها درمانی بعد از بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی هم این آشغال ها بایستی سوزانده شود . او استقرار آشغال سوز بصورت متمرکز جهت آشغال های بیمارستانی و ویژه را فراوان دارای اهمیت دانست .
درپی این گرد هم آیی مورد رهاسازی نخاله های ساختمانی در کناره خیابانها و لبه شهرهای استان مورد بررسی قرار گرفت .

مدیریت این پسماند ها

درین نشست شرایط مو جود مدیریت نخاله های ساختمانی در تهران به وسیله نماینده معاونت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهرداری تهران تشریح شد . او اظهار داشت : ۵۰ هزار بدن نخاله در تهران بصورت میانگین روزمره ساخت و گردآوری می شود و پیش گویی می شود در روزهای آینده به ۵۶ هزار بدن رسد او مراحل استحصال نخاله های ساختمانی را رو به ارتقا دانست . او از طرق نو حمل و پردازش پسماندهای ساختمانی و هم چگونگی کار در دفتر ها خدمات الکترونیک متعلق به شهرداری تهران صحبت بیان کرد .

در دست گرفتن وسایل حمل نخاله های ساختمانی از روش دوربین های بومی به وسیله شهرداری تهران از سایر نکات مورد اشاره بوسیله نماینده معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهرداری تهران در‌این گرد‌همایی بود او در جواب به سوال نائب رئیس محیط زیست انسانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان تهران درباره ی تخلیه نخاله های ساختمانی در زمین ها کشاورزی اطراف شهر و تغییرکاربری زمین ها مذکور , به استقرار دهیار دراین محدوده ها اشاره نمود و ذکر کرد این زمین ها محدوده کنترلی مرتبط با ما نمی‌باشد .

نماینده معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهرداری تهران

از انعقادقرار داد با بعضی از شهرداریهای جداگانه اطراف در باب ساماندهی و تخلیه نخاله های ساختمانی در زمین ها مشخص و معلوم شده خبر اعطا کرد و اعلام کرد توصیه می شود همه کامیونهای حمل نخاله به سیستم مجهز شوند . درپایان این مسئله نائب رئیس محیط زیست انسانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد : ضروری است سیستم های نظارتی و کنترلی شهرداری روی این مورد ها با شدت بیشتری اعمال گردد . او اظهار داشت : ضمناً اداره مدیریت پسماند مکلف است استراتژی‌ها , پیشنهادات و برنامه های عملیاتی خویش را به خواسته ارتقا بازیافت نخاله های ساختمانی از ۲۰ % به دستکم ۵۰ % را تهیه و تنظیم و در نشست بعدی کارگروه ارائه کند .

این گرد هم آیی سه میهمان دیگر نیز داشت . نائب رئیس عمرانی فرمانداری دماوند , شهر‌دار دماوند و مدیر سازمان حفاظت محیط زیست این شهرستان که به ارائه گزارش مفصل در خصوص چگونگی مدیریت پسماندهای شهرستان دماوند پرداختند . تشکیل اداره مدیریت پسماند شهرستان دماوند و ساماندهی موقعیت مدیریت پسماندهای شهرستان مطابق ضوابط مدیر پسماند اعم از مصوبات این گردهمایی بود . /

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: حمل خاک و نخالهحمل نخالهحمل نخاله های ساختمانینخاله ساختمانینخاله های ساختمانینخاله های ساختمانی تهران

Recent Posts

لوله بازکنی شهرآرا با بیشترین سرویسکار در خدمت شماست

شرکت های بسیاری به جهت ارائه خدمات رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب و چاه ها، امروزه روی کار آمده…

2 سال ago

لوله بازکنی بازار تهران در نزدیکی شماست | تماس بگیرید

لوله بازکنی بازار تهران در اطراف بازار شهر آماده به ارائه خدمت فوری و تضمینی می باشد. بازار تهران در…

2 سال ago

شناخت مدل های مختلف آفتابه و کارکرد آنها به همراه ویدیوی آموزشی

 امروزه با وجود شیلنگ های استیل و پلاستیکی و فشاری در سرویس های بهداشتی حرف زدن درمورد آفتابه شاید عجیب…

3 سال ago

تا به حال از چهارچوب کمکی توالت فرنگی استفاده کرده اید؟

 چهارچوب کمکی توالت فرنگی امروزه خیلی قابل استفاده است و افراد زیادی بنا به دلایل گوناگونی مثل بارداری یا سن…

3 سال ago

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه | یک روش خانگی لوله بازکنی

مسئله گرفتگی لوله ها یکی از مسائل روزمره است که ممکن است در هر خانه و یا هر ساختمانی رخ…

3 سال ago

دستشویی قدیمی ذوزنقه ای یادآور خاطرات کودکی 

در قدیم افراد اعتقاد داشتن باید کارها را به صورت سخت انجام دهند لذا از دستشویی قدیمی ذوزنقه ای استفاده…

3 سال ago