داکت اسپلیت چیست و آیا تا بحال به تعمیر داکت اسپیلت نیاز پیدا کرده اید؟

تعمیر داکت اسپیلت با توجه به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی , در محدوده هنگامی از سال با تقاضای بسیاز متعددی مواجه میشود که به دلیل نیاز شدید به تعمیرات داکت اسپیلت , بعضی اوقات از روی اکراه از اشخاص بی تخصص جهت تعمیرات استفاده شده و علاوه بر حل نشدن نقص‌ , مصرف کننده متحمل هزینه و وقت دوچندان مشود .

تعمیر داکت اسپلیت

۱ . انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )

۲ . عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( بوسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )

انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت )

بخاطر این‌که داکت اسپیلت در محیط خارج و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا جای دارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و آلوده و کثیف شده و سبب ساز کاهش بازده داکت اسپیلت و ارتقا مصرف برق آن میشود لذا جهت دوری از ارتقا مصرف برق و آسیب دیدن دستگاه , بهتر است اولِ فصل گرما خدمت سالیانه صورت گیرد . کمپانی آریا تهویه آموزشهای موردنیاز جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را بصورت بدون‌پول در تارنما خویش قرار داده است که شما دوستان عزیز با شخصیت می‌توانید با مراجعه به‌این آموزشها , سرویس سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر عاملی کارکشته به انجام این کار نیستید می توانید با کمپانی آریا تهویه تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران کارشناس داکت اسپیلت , این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند . دقت داشته باشید سرویس سالیانه داکت اسپیلت امری حتمی بوده و سبب ساز دوری از مصرف بیشتراز حد برق و هم خرابی زود هنگام میشود .

عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( بوسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )

یکی‌از مهم‌ترین فرآیند تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص صحیح عیب هست که فارغ از داشتن ابزارالات اختصاصی و تخصص و تجربه کافی , نمی‌توان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص بخشید بعداز این که عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات اضطراری نسبت به تعمیر دستگاه انجام می‌گیرد . در صورتی‌که مرحله گذشته ( تشخیص عیب ) به صدق صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود .

لزوم سرویس سالیانه داکت اسپیلت در فصل گرما

دوستان خوب می بایست دقت داشته باشند دستگاه های داکت اسپیلت در مارکها , کیفیت و کشورهای مختلفی ایجاد می شوند البته به دلیل کارکرد مداوم , کلیه آن‌ها فارغ از استثنا نیاز به سرویس دارا هستند تا در فصل گرما در گیر خرابی بی موقع و ارتقاء مصرف برق نشوند . کارشناسان تیم مهندسی آریا تهویه آموزشهای حتمی جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را درین وب سایت قرار داده اند که شما می‌توانید با به کار گیری از آموزشهای مطرح شده دستگاه داکت اسپیلت را سرویس سالیانه نمائید .

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه های داکت اسپیلت برای گرمایش و سرمایش واحد مسکونی و یا این که اداری – تجاری کاربرد دارا‌هستند بدبن معنا که به جای استفاده از رادیاتور و کولر گازی , تمامی آن‌ها در یک سیستم انباشته شده و هوای گرم و سرد واحد را تامین مینمایند . سیستم سرمایش دستگاه داکت اسپیلت همانند کولر گازی فعالیت می نماید و نسبتاً مصرف برق بالایی داراست چون در شرایطی‌که بخواهیم تنها یک اتاق را خنک کنیم گشوده ناچار هستیم کل دستگاه را روشن کرده و تمامی واحد خنک شود البته سیستم گرمایش داکت اسپیلت بوسیله آب گرم موتورخانه و یا این که پکیج کار می‌کند و مصرف برق خیلی پایینی داراست یعنی در زمستان جهت گرمایش محیط , مصرف برق ناچیزی داراست .

ایا دستگاه داکت اسپیلت نیاز به سرویس سالیانه دارد؟

داکت اسپلیت ها نیز مثل دستگاه های کولر گازی به دلیل آلوده شدن کویل آبگرم و اوپراتور و هم کم شدن گاز سالانه می بایست بازدید و سرویس شوند . سرویس داکت اسپلیت ها بصورت سالیانه سبب خودداری از خراب شدن داکت اسپلیت شده , مصرف برق تا ۳۰ درصد کم شده و سوز‌و‌سرما دهی داکت اسپلیت دوچندان میشود .

در‌این قسمت می‌خواهیم راجع‌به کنترل دیواری داکت اسپیلت مطالب و آموزشهایی سرویس شما پهنا کنیم . ایجاد کنندگان دستگاه داکت اسپیلت تجهیزات متنوعی روی دستگاه نهاده اند که هرمورد از آن ها به نوبت خویش کاربردهایی برای ما دارا هستند و استفاده به موقع از این تجهیزات خالی از لطف نیست ولی دیده می شود خیلی از مردمان از طرز به کارگیری این آپشنها و در اختیار گرفتن دیواری داکت اسپیلت داده ها کافی ندارند و نمیتوانند از تمام تجهیزات دستگاه داکت اسپیلت سود حتمی را ببرند لذا آموزشهایی درین وبسایت برای شما دوستان خوب نهاده ایم که امید‌واریم مورد پسند شما دوستان خوب قرار بگیرد .

درین پیج می خواهیم صرفا در زمینه ی در دست گرفتن مشاهده شده در صدر توضیح بدهیم البته اضطراری بذکر است نسبتاً مکانیزم کار کلیه کنترلها مانند نیز بوده و تفاوت چندانی نیز ندارند .

۱ – کلید روشن و خاموش کردن داکت اسپیلت . به‌این صورت که با یک توشه فشرن دکمه , دستگاه روشن میشود و با فشار دادن دوباره به عبارتی دکمه , دستگاه داکت اسپیلت خاموش خواهد شد .

۲ – کلیدهای تنظیم دمای داکت اسپلیت می‌باشند و در شرایط سرمایش در هر رتبه ای که تهیه شوند کندانسور دستگاه داکت اسپیلت بعداز این‌که محیط را به آن دما رساند خودکار کرده و خاموش میشود ضروری بذکر است موقعی که کندانسور ( قسمت بیروبی دستگاه ) خاموش میشود واحد داخلی دستگاه روشن بوده و به کار خویش ادامه می‌دهد واحد داخلی به هیچ وجه اتوماتیک نخواهد کرد و این کمپرسور است که خاموش میشود .

۳ – کلید مد می باشد که با این کلید میتوان حالات داکت اسپیلت را بده بستان و انتخاب نمود . کلید Mode به ما اجازه می دهد تا بتوانیم موقعیت گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت را گزینش کنیم پیرو به تشریح بی نقص این کلید می پردازیم .

COOL وضعیت سرمایش می باشد که با عکس برف معین میشود از این در تابستان به کارگیری میشود تا داکت اسپیلت در وضعیت سرمایش تهیه شود .

Heat موقعیت گرمایش هست که با عکس آفتاب نشان داده می شود از این وضعیت در زمستان به کار گیری میشود تا داکت اسپیلت در شرایط گرمایش قرار بگیرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>