دستگاه تشخصی ترکیدگی لوله چگونه کار می کند؟

انواع دستگاه ترکیدگی لوله و نحوه کاربرد آن

حتما اکثری از شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه را دیده‌اید که بر روی تبلغات خویش نوشته‌اند : «تشخیص پارگی لوله» , «دستگاه تشخیص پارگی لوله» , «دستگاه نشت یاب» , «دستگاه تشخیص نشتی» و عنوان ها مختلفی که هکایت از وجود دستگاه تشخیص پارگی لوله و نشت یاب دارااست . با این همگی تبلیغ و اعتنا نسبت بدین دستگاه , آیا این دستگاه آنطور که گفته میشود کار می‌کند؟ بیشتر شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در بخش سرویس ها خویش تشخیص پارگی لوله را قرار داده‌اند . تشخیص پارگی لوله با به کار گیری از دستگاه نشب یاب به چه شکل است . به چه شکل می‌توان با به کار گیری از دستگاه تشخیص پارگی لوله وجود نشتی را در لوله‌ها و دیوارهای ساختمان پیدا کرد . در‌این مقاله میخواهیم بدین مورد بپردازیم .

روش تشخیص ترکیدگی لوله

با وجود این همگی تبلیغ دستگاه تشخیص پارگی لوله این سوال بوجود میاید که‌این دستگاه به چه شکل کار میکند . دستگاه تشخیص پارگی لوله دارنده یک گیرنده و فرستنده امواج است . این گیرنده و فرستنده که داخل یک محفظه‌ای به صورت کپسول جای‌دارد . این کپسول را می بایست بر روی لوله‌ها , دیوارها یا این که مکان متبوع جنبش دهید تا فرسنده امواج خویش را طرف انگیزه متبوع بفرستد و بعد امواج بازکشتی را اخذ نماید . در‌این عملیات با روشهای مختص کامپیوتری به وسیله دستگاه نشت یاب , وجود کنار گذاشتن و نشتی داخل لوله‌ها صریح میشود . درواقع طرز کار کلی دستگاه نشت یاب یا این که دستگاه تشخیص پارگی لوله بر مبنای امواج است .

لزوم به کار گیری از دستگاه تشخیص پارگی لوله

امروزه با ترقی تکنوروژی و وجود ابزارهای مطلوب نظیر این دستگاه به راحتی می‌توان وجود نشت یا این که پارگی و چه بسا کنار گذاشتن خوردگی داخل لوله‌ها را تشخیص دارااست . با به کار گیری از این دستگاه‌ها می‌توان سوای تولید فساد و تخریب ساختمان محل ظریف نشتی را پیدا کرد و مبادرت به تعمیر آن کرد . در شرایطی که دستگاه تشخیص پارگی لوله وجود نداشته باشد بالاجبار می بایست مبادرت به تخریب ساختمان کرد تا محل پارگی لوله و نشت آب را پیدا کرد ولی با به کار گیری از این دستگاه دیگر نیازی به فساد وجود ندارد . با به کار گیری از این دستگاه به راحتی می‌توان از نم و رطوبت ساختمان پرهیز کرد .

استفاده از دستگاه لوله بازکنی و تخلیه چاه

در مرزوبوم ما هم از این دستگاه به کار گیری فراوانی میشود . شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه از این دستگاه جهت یافت کردن محل نشب آب به کار گیری میکنند . در واقع شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه هم از ترقی تکنولوژی عقب نمانده‌اند و از دستگاه‌های تازه به کار گیری میکنند . وجود دستگاه تشخیص پارگی لوله تاثیر متعددی در فن لوله بازکنی داشته است . با وجود این دستگاه کار اکثری از لوله بازکنها شل شده و به راحتی میتوانند محل نشت را پیدا نمایند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>