Categories: لوله بازکنی

روش های لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله سینک ظرف شویی , گرمابه , فاضلاب سرویس بهداشتی

لوله بازکنی یکی‌از مشکلاتی است که در همگی احتمال دارد خانواده ها با ان روبه رو شوند . و در عمده مواقع اشخاص از متخصص ها رفع گرفتگی لوله برای بباز کردن لوله امداد می گیرند . البته در بیشتر مواقع اتفاق افتاده که کسانی باشند تعمیرات لوله را در منزل انجام دهند .

روش های  لوله بازکنی

گرفتگی لوله در سینک ظرق شویی و دستشویی در کجای لوله حادثه می افتد :

ادله گرفتگی لوله ی فاضلاب در بخش زانویی سینک ظرفشویی و چاه دستشویی و لوله فاضلاب و … فیس میدهد که به آنها آبریز گاه می گویند . در فیض این گرفتگی کشش آب و فضولات انجام نمی‌شود . و لوله گرفتگی رخ می‌دهد . برای رفع گرفتگی لوله سینک ظرف شویی و لوله فاضلاب سرویس بهداشتی به ترتیب پایین فعالیت می کنیم .

در یک مواقعی که کشش آب با نقص‌ و به رنج انجام میشود میتوان از طریق ذیل برای گشودن لوله به کار گیری کرد .
در صدر بایستی آب را در روشویی , توالت یا این که … گشوده کنیم و آن‌گاه پمپ را با فشار دوچندان در محل ذی‌ربط گذارده تا تا فشار و نیروی وارده از پمپ وارد سیفون شود و در سود گرفتگی لوله فاضلاب برطرف گردد .

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب :

گهگاه پیش میاید که گرفتگی لوله فاضلاب به وسیله یک جسم فرنگی که باطن لوله افتاده است اتفاق می افتدکه در مواجه با چنین مشکلی بایستی گرفتگی لولهه فاضلاب بوسیله ی دستگاه تراکم هوا رفع شود .

روش اولیه :

به کار گیری از دستگاه تراکم هوا بار ی باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب :

دستگاه تراکم هواچیست؟

دستگاه تراکم هوا مخزنی داراست که با تلمبه زدن هوا انباشته میشود و اندازه هوا را با عقربه ای که روی دستگاه متصل است نمایش می دهد . با مراقب ظریف به گونه ای که درصد س زدن و پیدایش واقعه صفر باشد اهرم دستگاه را می کشیم و پمپ زدن را آغاز می کنیم و لوله بلافاصله پس از رمز و صدابالا در‌این روش گشوده میشود .
گهگاه هم پیش می آید که بایستی چندبار این فعالیت را تکرار کنیم تا گرفتگی لوله ی فاضلاب گشوده شود .
برای این که از رفع گرفتگی لوله فاضلاب مطمعن گردید بایستی آب را گشوده نمایید و سرعت کشش آب را ببینید . در صورتی سرعت کشش بالا باشد پس گرفتگی برطرف شده‌است .

روش دوم :

به کار گیری از دستگاه فنر زنی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب :

درصورتی که از طریق های فوق به کار گیری کردید و نیجه نداد می توانید این توشه از طریق فنر زدن به کارگیری نمایید . در روش فنر زنی در صورتیکه مسافت دربین گرفتگی و شتر گلو بسیار بود بایستی از دستگاه مخصوصی که متصل به مرجع برق ایت برای فنر زنی به کارگیری نمایید .
برای آزمایش رفع گرفتگی بایستی سرعت کشش آب را آزمایش کنید .

لوله فاضلاب کفشوی گرمابه به عوارض پایین در گیر گرفتگی میشود :

امروزه از دستگاه های مدرنی که به گونه های و فرم های مختلفی وجود دارا‌هستند به کار گیری میشود . کار این دستگاه همراه با صدای وزوز شدیدی است و چرخش آن به شمت جلو برای رفع گرفتگی می باشد .

طریق رفع گرفتگی چاه کفشوی خزینه :

عارضه ها گرفتگی کفشوی خزینه می‌تواند داخل شدن چربی و مواد زاید و موی به درون آن و یا این که داشتن لوله هایی با قطر کم قادر است منجر گرفتگی شتر گلو و جداره لوله فاضلاب می‌شوند . برای رفع گرفتگی فاضلاب خزینه از طریق پایین به کارگیری فرمائید .

لوله بازکنی کفشوی خزینه :

آب جوش را با فشار بسیار گشوده می‌کنیم و همت کنیم تا با روش پمپ زدن گرفتگی را گشوده کنیم .
در‌حالتی که با روش فوق حل نشد و گرفتگی بسیار بود با به کارگیری از محلول اسیدکلریدریک ۱۰ % به کارگیری و با پمپ زدن مداوم لوله را گشوده کنیم .
اعتنا فرمائید که در صورتی‌که متاع لوله چدن است می بایست از اسید رقیق بکار ببرید و در‌حالتی که از مال پولیکا یا این که مشابه به آن است از اسید به کارگیری نکنید چون که دارنده خواص خورندگی است و منجر خورده شدن آن لوله میشود و آن گاه آن رخنه‌ شدن لوله و نشت آب و … را به دنبال داراست . برای گرفتگی در لوله های پولیکا و رفع آن می‌توانید از مواد اختصاصی به آن به کار گیری نمائید که می بایست با آب مخلوط شود .

در آوردن اشیا افتاده سیفون کاسه سرویس بهداشتی لوله فاضلاب مانند تلفن همراه تلفن همراه , رینگ , انگشتری , گونه کلید , سویچ اتومبیل , فرچه سرویس بهداشتی , محرمانه شیر و اسپری

روش فنر زنی برای باز کردن گرفتگی لوله یک کدام از شایسته ترین و موقر ترین روشهای لوله بازکنی است زیرا درین روش با دقت به قطر لوله از فنر مطلوب آن مصرف شده و پیشین از هر کاری رمز فنر به مقدار ۵ سانت خم شده بعد از آن با استعمال از نیروی محرکه دورانی دستگاه ژنراتور برقی به دورن لوله ساماندهی میشود و زیرا راز فنر خم است در درحال حاضر دوران کل قطر داخلی لوله را پوشش داده و منجر تراشیدن رسوبات به دور لوله میشود تا این که به محل گیر رسد , در محل گیر نیز اشیایی نظیر موی و پرز و مشما و پارچه را دور خویش پیچیده خارج می‌آورد و اجسام محکم و طاقت فرسا را در لوله جابجا و با یاری جریان آب به باطن چاه یا این که اگو میفرستد .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
فنر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: رفع گرفتگی لولهگرفتگی چاهگرفتگی لولهلوله باز کنیلوله فاضلاب

Recent Posts

لوله بازکنی شهرآرا با بیشترین سرویسکار در خدمت شماست

شرکت های بسیاری به جهت ارائه خدمات رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب و چاه ها، امروزه روی کار آمده…

2 سال ago

لوله بازکنی بازار تهران در نزدیکی شماست | تماس بگیرید

لوله بازکنی بازار تهران در اطراف بازار شهر آماده به ارائه خدمت فوری و تضمینی می باشد. بازار تهران در…

2 سال ago

شناخت مدل های مختلف آفتابه و کارکرد آنها به همراه ویدیوی آموزشی

 امروزه با وجود شیلنگ های استیل و پلاستیکی و فشاری در سرویس های بهداشتی حرف زدن درمورد آفتابه شاید عجیب…

3 سال ago

تا به حال از چهارچوب کمکی توالت فرنگی استفاده کرده اید؟

 چهارچوب کمکی توالت فرنگی امروزه خیلی قابل استفاده است و افراد زیادی بنا به دلایل گوناگونی مثل بارداری یا سن…

3 سال ago

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه | یک روش خانگی لوله بازکنی

مسئله گرفتگی لوله ها یکی از مسائل روزمره است که ممکن است در هر خانه و یا هر ساختمانی رخ…

3 سال ago

دستشویی قدیمی ذوزنقه ای یادآور خاطرات کودکی 

در قدیم افراد اعتقاد داشتن باید کارها را به صورت سخت انجام دهند لذا از دستشویی قدیمی ذوزنقه ای استفاده…

3 سال ago