Categories: تعمیر داکت اسپلیتتعمیر کولرتعمیر کولر گازیسرویس داکت اسپلیتسرویس کولرسرویس کولر گازینصب داکت اسپلیتنصب کولرنصب کولر گازی

سرفصلهای کلیدی در آموزش تعمیر کولرهای گازی و اسپلیت و طریقه گاز کردن

رشته آموزش تعمیرات کولر گازی شامل برطرف کردن اشکالات نصب و تعمیرات موفقیت اینورتر کولرگازی و اموزش عیب یابی پنل می‌باشد . آموزش گاز کردن کولر گازی و آموزش نصب کولر گازی بصورت تئوری درس دادن میشود . تعمیر برد کولر گازی , تعمیر پنل کولرگازی و تعمیرات کندانسور از سرفصلهای اساسی کلاس است .

آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت

یک کدام از شغلهای پر سود در تاسیسات عیب یابی کولرگازی و نصب کولرگازی است . اموزش تعمیرات کولرگازی تحت لحاظ تعمیرکار اسپلیت برگزار میشود . اموزش تعمیر موفقیت اینورتر و اموزش شارژ گاز موتور و اموزش جابجایی کولرگازی از سرفصلهای مهم کلاس تعمیر کولرگازی است . کلاس اموزش تعمیر کولرگازی که شامل عیب یابی بردهای اینورتر و تعمیرات پنل کولرگازی است هر ماه در کامتک برگزار میشود . کارشناس و سرویس کار کولرگازی زمان تعمیر اسپلیت را تدریس مینماید .

سرفصلهای کلیدی در اموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیتآموزش تعمیر موتور کولرگازی

آشنایی اسپلیت های دو تیکه و قدیمی و سری های تازه اینورتر دار اسپلیت
بررسی اجزای تشکیل دنده کولر گازی
گشوده و بسته کردن پنل کولرگازی و آموزش باز کردن کندانسور
بررسی مدار و برد اینورتر کولرگازی
اموزش آشنایی قطعات تشکیل دهنده روی مدار کولرگازی
عیب یابی مدار و مسیر یابی درست در کولرگازی
بررسی آی سی ها و قطعاتی که به موتور امر کارایی می‌دهد
شناخت با سنسورهای گونه های کولرهای اسپلیت
عیب یابی مدار سنسور لوله و سنسور برودت
روش آموزش تعمیر کولرگازی در کامتکآموزش تعمیر کولرگازی

همان طور که اعلام شد اموزش تعمیر کولر گازی زیر نظر تعمیرکار کولر گازی تدریس میشود . یک مثال کولر گازی در کارگاه آموزشگاه برای تمرین وجود دارد که کارآموزان روی آن کار عملی انجام میدهند . آموزش از برطرف کردن اشکالات نصب شروع شده و تا باز و بسته کردن کندانسور , موتور , موفقیت کولر , پنل و عیب یابی این اجزا می باشد . آموزش تعمیرات موفقیت اینورتر کولر گازی از قسمت های بزرگ درین زمان به حساب میآید . نصاب کولرگازی و همیاران سرویس کولرگازی این بخش برایشان دوچندان موثر می باشد .

آموزش تعمیرات کولرگازی اسپلیت

فراگیری تعمیر کولر گازی مشتمل بر اشتباهات نصب اسپلیت , ‌ روش گاز کردن کمپرسور و اموزش تعمیر موفقیت اینورتر کولر گازی است . یادگرفتن تعمیر کولر گازی ذیل حیث تعمیرکار کولرگازی و نصاب اسپیلت برگزار می گردد . بیشتر تاکید در کلاس یادگرفتن تعمیر کولرگازی عیب یابی پیروزی کولرگازی است . فراگیری تعمیر کولر گازی ال جی , یادگرفتن تعمیر کولرگازی سامسونگ , اموزش تعمیر کولر گازی توشیبا , آموزش تعمیر اسپیلت اجنرال از مثالهای حساس در کلاس می‌باشد .

آموزش تعمیرات کولر گازی و یادگرفتن تعمیرات اسپیلت و آموزش تعمیر سردکننده ها و شارژ گاز موتور

بطور معمول زمان اموزش تعمیر کولر گازی بصورت ۳ نفره برگزار می شود . همان طور که اعلام شد , اموزش زیر نظر تعمیرکار کولر گازی اجرا میشود . اموزش بصورت کاربردی و روی یک جور کولرگازی Air Condition برای تمرین می باشد . اما ساختار مکانیکی و سعی کلیه کولرگازی های یکسان هست . اموزش تعمیر کولر گازی شامل عیب یاب مکانیک پنل داخلی و تعمیر برد اینورتر کولر گازی است .

عصر آموزش تعمیر اسپیلت

در فراگیری تعمیر کولر گازی اضطراری است در صورتی‌که می‌خواهید سود خیر و خوبی بدست آورید نیز بخش مکانیکی و نیز مدار اسپلیت را یاد بگیرید . در حقیقت موفقیت اینورتر کولر گازی با مکانیک در رابطه است و یک تعمیرکار کولر گازی با علم تخصصی در رابطه هرکدام می تواند پاسخگوی بیشتری به مشتریان باشد .

آموزش تعمیر اسپیلت مکانیک Spilet

آموزش تعمیر کمپرسور

آشنایی کمپرسور پیستونی :

عملکردی شبیه سیلندر و پیستون اتومبیل داشته که با هر توشه رفت و برگشت پیستون کمی از گاز مبرد جان دار در محیط کمپرسور به درون سیلندر مکیده شده و پایین تراکم قرار گرفته و با فشار به درون سیستم هدایت میشود .

شناخت با کمپرسور های روتاری ( دوار ) :

در‌این دسته کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ جايگاه ای تیغه ها کار مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می‌گیرد , براین اساس که هنگامی گاز از روزنه محل ورود وارد کمپرسور می شود , در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها تخت‌گاز آن را با فشار در سوی لوله های خروجی هدایت می نماید .

کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آن‌ها هم کمتر است و در مجموع بازده بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارا‌هستند .

آموزش تعمیر کولر گازی تخصصی

آموزش تعمیرات کمپرسور اسکرول :

مدل دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی هستند که معمولاً در گنجایش های بالا مورد به کارگیری قرار می‌گیرند . مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی صورت درست شده که یکی ثابت و دیگری متحرک میباشد که جنبش حلزون متحرک سبب فشرده شدن گاز در میان این دو شده و فشار واجب را در خروجی تولید می‌نماید . از مهم‌ترین مزایای این کمپرسورها بازده بالا , صدای کم و ارتفاع قدمت دوچندان آن است .

تعمیر کندانسور ( تقطیر کننده ) آموزش تعمیر کولرکازی پنجره ای

گروه ای از لوله های مسی و صفحه های آلومینیومی مشبک با پباده سازی مختص است که در بخش خارجی دستگاه آت به دور ( outdoor ) قرار گرفته و وظیفه آن جذب گرمای گاز مبرد ( در شرایط سرمایش ) , یا این که دفع سرمای آن ( در موقعیت گرمایش ) و انتقال به محیط خارج می‌باشد .

شناخت با نوع های اواپراتور ( تبخیر کننده )

گروه ای از لوله های مسی و صفحه های آلومینیومی مشبک با پباده سازی مختص میباشد که در بخش داخلی دستگاه ( Indoor ) قرار گرفته و محل خنک سازی هوا ( در موقعیت سرمایش ) و یا این که دفع گرما ( در وضعیت گرمایش ) هست . همان هوای داخل اتاق با مکیده شدن از نصیب بالای یونیت داخلی وارد محیط اواپراتور شده و بعداز خنک شدن ( در وضعیت سرمایش ) و یا این که گرم شدن ( در وضعیت گرمایش ) از قسمت پایینی آن به سوی اتاق دمیده میشود .

آموزش طریقه گاز زدن کولر گازی با استفاده از ماده مبرد ( گاز خنک )

ماده مبرد با اخذ گرمای محیط در بخش اواپراتور کولر گازی از شرایط مایع تبدیل به گاز شده و در بخش یادگرفتن تعمیر دستگاه تهویهکندانسور با پس دادن گرما مجدداً به وضعیت مایع تبدیل می شود . نیروی ضروری جهت چرخش گاز خنک کننده در سیستم به وسیله کمپرسور انجام می پذیرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: اسپلیت و کولر گازیتعمیر کولر گازیکولر گازیکولر های گازینصب اسپلیتنصب کولر گازی

Recent Posts

لوله بازکنی شهرآرا با بیشترین سرویسکار در خدمت شماست

شرکت های بسیاری به جهت ارائه خدمات رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب و چاه ها، امروزه روی کار آمده…

2 سال ago

لوله بازکنی بازار تهران در نزدیکی شماست | تماس بگیرید

لوله بازکنی بازار تهران در اطراف بازار شهر آماده به ارائه خدمت فوری و تضمینی می باشد. بازار تهران در…

2 سال ago

شناخت مدل های مختلف آفتابه و کارکرد آنها به همراه ویدیوی آموزشی

 امروزه با وجود شیلنگ های استیل و پلاستیکی و فشاری در سرویس های بهداشتی حرف زدن درمورد آفتابه شاید عجیب…

3 سال ago

تا به حال از چهارچوب کمکی توالت فرنگی استفاده کرده اید؟

 چهارچوب کمکی توالت فرنگی امروزه خیلی قابل استفاده است و افراد زیادی بنا به دلایل گوناگونی مثل بارداری یا سن…

3 سال ago

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه | یک روش خانگی لوله بازکنی

مسئله گرفتگی لوله ها یکی از مسائل روزمره است که ممکن است در هر خانه و یا هر ساختمانی رخ…

3 سال ago

دستشویی قدیمی ذوزنقه ای یادآور خاطرات کودکی 

در قدیم افراد اعتقاد داشتن باید کارها را به صورت سخت انجام دهند لذا از دستشویی قدیمی ذوزنقه ای استفاده…

3 سال ago