چگونگی نصب شیرالات بر روی دیوار و انواع شیرآلات مورد استفاده

شیرالات به عبارتی جدا کننده ها می‌باشند که در انتهای لوله های آب نصب می‌شوند که کار جدا و وصل کردن و تهیه و تنظیم جریان آب و ادغام آب سرد و گرم را به عهده دارا هستند .

نصب شیر آلات

کارکرد حساس شیرآب توزیع آب داغ و سرد است . که افزون بر آن , شیر آب نقش مهمی در گزینش سبک پباده سازی آشپزخانه , خزینه , سرویس بهداشتی و . . . داراست .

گونه های شیرالات عبارتند از :

معمولی , کلاسیک , اهرمی , چشمی و . . . . که طریقه نصب کلیه اینها به یک صورت میباشد اما ممکن است بعضا ها از اجزای بیشتری ساخته شده باشند . فرآورده کلیه شیرالات از آلیاژهای برنج یا این که سرب کم آب میباشد که صرفا روکش آنهاست که تفاوت داراست از بین این دو کالا برنج بهتر و قیمتش نیز گرانتر است زیرا سرب بعداز مدتی در گیر خوردگی می شود . البته ایجاد کنندگان متفاوت تا حد قابلیت و امکان از سرب به کارگیری می نمایند تا هزینه خویش را کاهش دهند .

برنج , برنز , مس و استیل روکش هایی می‌باشند که کاربرد بیشتری دارا‌هستند شایسته ترین آن‌ها استیل استنلس اصل می‌باشد زیرا نیز مقاومت بهتری در قبال پوسیدگی داراست و نیز به خاطر ظاهرش کمتر لکه آب را نشان می‌دهد . سایر مورد ها نیز نظیر مس و برنز پس از مدتی به کار بستن احتیاج به آبکاری دارا هستند .

تیم تاسیسات ۲۴ساعته اسماعیلی برای نصب اشکال شیرالات به طور ذیل فعالیت می نمایند :

نصب شیرالات بر روی دیوار :

برای نصب شیرالات دیواری ابتدا شیر و جای متبوع را تمییز میکنیم . دوتا لنگی داریم که طرف های کوچک آن را تفلون میپیچیم و هر دو لنگی را روی دیوار نصب می‌کنیم اما هنگام بستن شیرها را روی لنگی ها قرار میدهیم تا از فاصله اطمینان بیابیم . آنگاه پولکی ها را با دست میبندیم و سپس واشر را کف شیر قرار میدهیم و در پایان شیر را با به کار گیری از آچار فرانسه بر روی لنگی ها می بندیم .

نصب شیرالات بر روی سینک :

ابتدا نظیر بالا شیرالات و جایی که قرار است شیر نصب شود را تمییز میکنیم . در محل متبوع یک حفره تولید می کنیم و واشر منحصر به فرد آب بندی را روی محل متبوع به دور حفره قرار میدهیم و آن گاه شیر را برداشته و ابتدا شلنگ های آب متصل به شیر را از حفره عبور میدهیم و بعد از آن شیر را روی واشر قرار می‌دهیم وبا به کار گیری از بست ها شیر را از ذیل به سینک متصل می‌کنیم و از بالا نظارت میکنیم تا مطمئن شویم در جای متبوع قرار گرفته و لق نیست شلنگ های آب سرد و گرم را به شیر متصل می‌کنیم و با آچار فرانسه محکم میکنیم .

نکته : برای نصب شیرالات بر روی سینک اصلا از نوار تفلون به جای واشر برای آب بندی به کار گیری نکنید .

فراگیری نصب اشکال شیر های گران قیمت ظرفشویی و روشویی

ابتدا مهره حفظ کننده , بوش واسطه و مثلثی را از شیر جدا می کنیم ( ۱ ) ( ۵ ) ( ۴ ) ۶

از قرار تصاحب کردن اورینگ آبندی شلنگ اطمینان حاصل فرمایید . ( ۲ )

در صورتی‌که شیر شاوری ظرفشویی را نصب می‌کنید ابتدا شلنگ شاور ( ۳ ) را از رخنه‌ سینک عبور دهید آنگاه شیر را در جای خویش قرار دهید .

در حالتی که که شیر را روی سینک استیل نصب می شود ابتدا مثلثلی ( ۴ ) آنگاه بوش واسطه ( ۵ ) و در آخر مهره حفظ کننده ( ۱ ) را از شلنگ شاوری عبور دهید . و مهره حافظ را با پیچ انتهای شیر سرگرم نموده به آرامی تا پایان ببندید بعداز اطمینان از قرار به چنگ آوردن درست شیر , با یکپارچه شیر را نگهدارید و با دست دیگر مهره را به طور کامل محکم فرمایید . ( برای اینکار از هیچ جور آچاری استفاده نکنید . ) .

* برای بستن شیر روی MDF یا این که کورین یا این که سنگ نیازی به استفاده از مثلثی ( ۴ ) و واسطه ( ۵ ) نمی‌باشد .

ذو عدد شلنگ با مهره باطن جعبه شیر روشویی و ظرفشویی قرار گرفته است ابتدا مطمئن گردید که شلنگ ها ( ۶ ) در جای خویش جای دارد

شیر سینک ظرفشویی

بعد یه خرده گریس یا این که روغن روی دنده آن بمالید و به شلنگ ها یا این که میلاب ها وصل نمایید . هر دو شلنگ را با آچار ۱۰ کوتاه محکم کنید .

*نکته کلیدی : قبلی از بستن شلنگ ها به شیر پیسوار غربال دار اضطراری است از خالی بودن لوله از شن و ماسه مطمئن گردید .
پاره ای گریس یا این که روغن روی مغزی شلنگ شاوری ( ۷ ) بمالید و با دست دورن میلاب یا این که شلنگ شاوری بلند ببندید آن‌گاه با به کارگیری از آچار ۱۳ کوتاه آنرا محکم فرمایید .

شلنگ شاوری را یه خرده در سوی ذیل بکشید و وزنه شاوری را که در نایلون زیپ دار قرمز‌رنگ جای دارد , بردارید و آن را ۵ الی ۷ سانت فراتر از خم شلنگ به آن متصل فرمایید و پیچهای آنرا کاملا ببندید صورت C

*نکته حیاتی : مسیر تکان شلنگ شاوری می بایست فارغ از هیچ نوع مانعی باشد .

*شلنگ آب گرم با نوار قرمز روی میلاب مشخص شده‌است . ( ۸ ) قهرمانانه

شلنگ آب گرم را به شیر غربال دار آب گرم ببندید و مهره آنرا با آچار ۱۹ کوتاه محکم قهرمانانه فرمایید . صورت D

شلنگ آب سرد را به همین ترتیب به شیر پیسوار غربال دار آب سرد را قهرمانانه ببندید .

شلنگ بعداز مسدود شدن نباید مبتلا پیچش یا این که کشش یا این که کشش گردد .

شعاع انحنای شلنگ نباید کمتر از پنج سانتیمتر باشد .

فراگیری نصب گونه های شیرهای خزینه , سرویس بهداشتی و دیواری

برای نصب گونه های شیرهای خزینه , دستشویی و دیواری ابتدا بایستی پولک ها و لنگ هایی که به صورت s است و داخل باکس کوچک آبی شیر جای دارد را خارج بیاورید .

مرحله اولیه لنگی ها را از سوی کوچک تفلون پیچ کرده و روی لوله شیر به خیر نصب فرمایید .

مرحله دوم نصب پولک هاست که با دست به راحتی نصب می شود .

مرحله سوم از قرار دریافت کردن واشر در مهره شیرآلات اطمینان حاصل نمایید .

عکس گرمابه و دستشویی

و در مرحله انتها شیر را بر روی نصیب بزرگ لنگی ها با آچار فرانسه محکم فرمایید .

با یک بار نصب راحت شیرآلات سانیا مشتری دایمی ما خواهید شد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>